Problemen bij Otto.nl

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Xivura

Problemen bij Otto.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 10:55

:wave:

Vorig week heb ik een bikini besteld bij Otto.nl. Dit heb ik echter al 2 keer eerder gedaan en ik heb toen netjes mijn bestelling op tijd ontvangen.
Ik kon dit keer mijn pakketje volgen via PostNL. Op 4 juli zou mijn bikini bezorgd zijn om 16:09. Echter heb ik helemaal nooit een pakketje ontvangen tot op de dag van vandaag .. Gelukkig heb ik ingevuld dat ik bij ontvangst wou betalen met acceptgiro. Ik heb dus nog niks hoeven te betalen.

Ik heb contact opgenomen met PostNL. Zij vertelde mij dat ik contact op moest nemen met de afzender, otto.nl. Zij gaan mij een formulier opsturen om een verklaring te ondertekenen en om uit te zoeken hoe mijn pakketje is zoek geraakt. Goed, geen probleem..

Omdat ik bijna op vakantie ga en graag een nieuwe bikini wil, heb ik maar een andere bikini besteld op otto.nl. Dit, omdat mijn 'verloren bikini' ineens een levertijd van 3 weken had.
Nu heb ik het geld gisteren overgemaakt op de rekening van Otto.nl en hun hier een mailtje overgestuurd.
Ik krijg net een mailtje terug dat het geld nog steeds niet is ontvangen en dat ik een bewijs van mijn betaling moet sturen ... Het gaat hier om een best bedrag en ik ben als de dood dat dit weer fout gaat, terwijl ik normaal nooit problemen met Otto.nl heb gehad.

Nu was mijn vraag of meer mensen problemen hebben gehad bij betalingen of pakketjes ontvangen van Otto.nl?

HorseTopShop

Re: Problemen bij Otto.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 11:15

Nooit problemen gehad bij Otto.
Waarom stuur je ze niet gewoon een bewijs van betaling? Dan is het toch opgelost?

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 11:18

HorseTopShop schreef:
Nooit problemen gehad bij Otto.
Waarom stuur je ze niet gewoon een bewijs van betaling? Dan is het toch opgelost?

Ik heb net inderdaad een bewijs van betaling via de mail opgestuurd. ;) Hopelijk komt het nu goed, en kunnen ze het alsnog opsturen.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 23:28

Aangezien dit niet paardgerelateerd is verplaats ik het naar LZP.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 23:30

Nooit meer bij Otto bestellen, wat een prutbedrijf zeg. Ooit een keer een akkefietje gehad met ze met een salontafel en ik bestel er nooit meer.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 00:51

Nooit problemen mee gehad, alleen ooit op mijn oude adres bezorgd wat natuurlijk mijn eigen schuld was..

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 06:59

Ik heb ook problemen gehad bij otto. Ik had iets terug gestuurd en kreeg een herinnering dat ik moest betalen. Ik hun gemaild dat ik het terug had gestuurd. Dan moest ik het eerst maar bewijzen!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 07:27

Met de nieuwe fijne ahum iban duurt het langer voor je geld overgeboekt wordt. Dat kan tot 5 werkdagen duren zelfs. Het is dus heel goed mogelijk dat ze het geld nog niet op hun rekening hebben staan.

Daarnaast verbaasd me het topic Otto was toch failliet verklaard of is dat alweer doorgestart.

NoName126

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 07:59

Otto.. vreselijk. Ik bestel er nooit meer wat. Mijn vriend had een bestelling voor 150 euro betaald. Uiteindelijk alles terug gestuurd en toen maar wachten op het geld. Twee weken later maar eens gebeld. Ze zeiden dat zij het geld vier weken mogen vasthouden. Na vier weken nog niks. Blijkt dat hun het geld zes (!) weken mogen vasthouden en dat ook doen. Wat een oplichters! Hier bestel ik noooooit meer!

benj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 08:19

Ook ik bestel daar nooit meer iets!

Skinnylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 09:40

Ik heb er ook mijn salontafel vandaan, geen problemen mee gehad hoor.

Miran88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 23:19

appiesjappie schreef:
Ik heb ook problemen gehad bij otto. Ik had iets terug gestuurd en kreeg een herinnering dat ik moest betalen. Ik hun gemaild dat ik het terug had gestuurd. Dan moest ik het eerst maar bewijzen!

Ik heb precies hetzelfde gehad!
Had 2 dingen in 1 keer opgestuurd.
Beweerde ze dat ze maar 1 artikel retour hadden ontvangen..

Heel veel gedoe gehad.
Ik bestel dan ook nooit meer wat bij otto!

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-14 18:52

Jammer ..

Heb nu het bewijs gestuurd van betaling. Alleen nu is de ene bikini niet meer op voorraad dus die krijg ik niet meer op tijd binnen en de andere was alleen een bikini top i.p.v. complete set..

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 09:31

Ik zou daar niets meer bestellen en het geld via je eigen bank laten storneren.

Springs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 15:01

Jaren geleden alleen maar gedonder gehad met dat bedrijf. Om alleen al ons adres en naam etc. uit hun bestand te krijgen nou dat duurde even hoor. Mailen, bellen, verteld worden dat je verwijderd bent en vervolgens een week later weer een catalogus in de bus. Retouren dat was me ook een ramp zeg...
Nooit meer iets besteld ivm gevaar voor eigen geld.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 15:02

In het verleden veel bij Otto besteld, maar nooit problemen gehad! Wij betaalden altijd via acceptgiro.

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 18:56

Ik heb ook enorm veel gezeik met ze gehad. Ik heb echt maanden op een bestelling gewacht. Ze hielden me elke keer maar aan het lijntje. Heb al mijn geld teruggeëist en dat hebben ze volbracht ook. Dat kunnen ze dan gelukkig wel.

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 15:58

Kan je bij Wehkamp niks vinden? Razendsnelle service en retouren nooit een probleem geweest, heb al paar keer wat besteld daar, prima service!