Vorig week heb ik een bikini besteld bij Otto.nl. Dit heb ik echter al 2 keer eerder gedaan en ik heb toen netjes mijn bestelling op tijd ontvangen.
Ik kon dit keer mijn pakketje volgen via PostNL. Op 4 juli zou mijn bikini bezorgd zijn om 16:09. Echter heb ik helemaal nooit een pakketje ontvangen tot op de dag van vandaag .. Gelukkig heb ik ingevuld dat ik bij ontvangst wou betalen met acceptgiro. Ik heb dus nog niks hoeven te betalen.
Ik heb contact opgenomen met PostNL. Zij vertelde mij dat ik contact op moest nemen met de afzender, otto.nl. Zij gaan mij een formulier opsturen om een verklaring te ondertekenen en om uit te zoeken hoe mijn pakketje is zoek geraakt. Goed, geen probleem..
Omdat ik bijna op vakantie ga en graag een nieuwe bikini wil, heb ik maar een andere bikini besteld op otto.nl. Dit, omdat mijn 'verloren bikini' ineens een levertijd van 3 weken had.
Nu heb ik het geld gisteren overgemaakt op de rekening van Otto.nl en hun hier een mailtje overgestuurd.
Ik krijg net een mailtje terug dat het geld nog steeds niet is ontvangen en dat ik een bewijs van mijn betaling moet sturen ... Het gaat hier om een best bedrag en ik ben als de dood dat dit weer fout gaat, terwijl ik normaal nooit problemen met Otto.nl heb gehad.
Nu was mijn vraag of meer mensen problemen hebben gehad bij betalingen of pakketjes ontvangen van Otto.nl?
Hopelijk komt het nu goed, en kunnen ze het alsnog opsturen.