cadeau voor 18e verjaardag vriend

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Noetje14

cadeau voor 18e verjaardag vriend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-14 14:47

Hee bokkers,

Over iets meer dan een maand wordt ik 17 en 2 weken later wordt mijn vriend 18.
Vorig jaar heeft hij mij voor mijn verjaardag meegenomen naar de efteling en ben ik voor zijn verjaardag met hem uiteten geweest en heb ik hem genomen naar de bioscoop.

We kende elkaar toen pas een maand en hadden pas 2 weken een relatie. (ja alles was bij ons heel snel gegaan :') )
Nu moet ik natuurlijk wel met iets leukers aankomen dit jaar.
Ik zat zelf te denken aan een horloge omdat hij die geen heeft alleen hij zegt dat hij geen nieuwe koopt omdat hij ze altijd kwijt raakt. Ik vind het dan zonde om een 'duur' horloge te kopen, maar om dan met zo'n goedkope aan te komen, is ook weer zoiets...

Verder heb ik echt geen idee wat ik hem anders zou kunnen geven. Het hoeft van mij ook niet perse een ding te zijn, het mag ook iets leuks zijn om samen te doen, maar ik hem echt geen inspiratie -O- .

Verder zat ik wel te denken om een grapje met hem uit te halen }>
Ik weet alleen nog niet wat.
Ik zat te denken aan bijvoorbeeld zijn kamer vol te zetten met bekertjes water (dit idee heb ik van een ander topic hier op bokt ) maar op zijn vloer ligt tapijt dus daar zal zijn moeder niet zo blij mee zijn denk ik.

Iemand anders ideeen?

misschien moet ik ook wel gewoon afwachten wat hij mij geeft voor mijn verjaardag

edit:ohja, eerste rijles geven heeft geen optie want als het goed is heeft hij voor zijn verjaardag zijn rijbewijs

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 18:40

Cadeau inspiratie heb ik niet echt, maar misschien kun je iets leuks vinden op ticketveiling of vakantieveilingen? :)

Qua grap, ik heb wel eens iets gezien dat ze een hele slaapkamer vol hadden gehangen met van die zelfklevende memo papiertjes. :')

kaat21

Re: cadeau voor 18e verjaardag vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 18:46

Samen een weekendje weg of een welness dag.

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 18:48

Ik weet niet hoeveel je bereid bent uit te geven maar ik heb mijn vriend dit horloge gegeven voor zijn verjaardag :j

http://flic.kr/p/nYRVF5

Smaken verschillen natuurlijk!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 18:49

Ballonvaart.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 20:42