Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. 
Mjetterd schreef:Volgens mij is dat niet specifiek een verwijzing naar een sekstandje.
Als ik iemand met 96 op zijn/haar shirt zie lopen denk ik daar in ieder geval niet aan.
Zelf dacht ik eigenlijk dat het een beetje van de bekende 'route 96' kwam, maar misschien zeg ik nu wel heel iets doms

Cassidy schreef:Mjetterd schreef:Volgens mij is dat niet specifiek een verwijzing naar een sekstandje.
Als ik iemand met 96 op zijn/haar shirt zie lopen denk ik daar in ieder geval niet aan.
Zelf dacht ik eigenlijk dat het een beetje van de bekende 'route 96' kwam, maar misschien zeg ik nu wel heel iets doms
Bij 96 denk ik daar ook niet aan
Bij 69 eerder.
En nee, mijn dochter mocht dat T-shirt van mij niet meer aan
...
nou ben ik ook 17,dus dat is ook een verschil
ik moest meteen denken aan dat liedje waar ze zingen: in the Summer of 69. bij mij staat er ook iets met brooklyn 69 sports of zoiets
ik heb nog nooit opmerkingen er over gehad van jongens oid.
xZiva_ schreef:Ik heb ook een shirtje met 69, nog niet eens over na gedacht als jijnou ben ik ook 17,dus dat is ook een verschil
ik moest meteen denken aan dat liedje waar ze zingen: in the Summer of 69. bij mij staat er ook iets met brooklyn 69 sports of zoiets
![]()
maar volgensmij niks om je druk over te makenik heb nog nooit opmerkingen er over gehad van jongens oid.
xZiva_ schreef:Ik heb ook een shirtje met 69, nog niet eens over na gedacht als jijnou ben ik ook 17,dus dat is ook een verschil
![]()
maar volgensmij niks om je druk over te makenik heb nog nooit opmerkingen er over gehad van jongens oid.
)
, maar ik denk dat het voor de meeste mensen maar gewoon een getal is eigenlijk
Sidera schreef:xZiva_ schreef:Ik heb ook een shirtje met 69, nog niet eens over na gedacht als jijnou ben ik ook 17,dus dat is ook een verschil
![]()
En waar denk je dat die verwijzing in dat liedje over gaat
Kenyada schreef:Oeps! Te heet gewassen... Past niet meer!
nou is seks niet erg natuurlijk, maar wel op die manier op zo'n shirt, nah ) 
Blubje11 schreef:Serieus? Het is een t-shirt met een nummer erop, hoe veel kwaad kan dat nou...
Alleen al dat je moet googlen geeft aan dat het echt niet zo een vanzelfsprekende verwijzing is.