Oke, een beetje een rare titel maar ik kon geen betere verzinnen.
Ik heb vannacht vreselijk gedroomd. Ik ben met een slecht gevoel opgestaan en heb dit nu nog altijd. Om het minste kan ik wel beginnen wenen, ik denk heel de tijd aan die droom en ik voel me er gewoon slecht onder. Ik wil weten waarom ik dit gedroomd heb? Zit er een reden achter waarom ik dit droom?
Op sites zoals droominfo vindt ik geen antwoord omdat ik het onderwerp van mijn droom niet kan achterhalen... Vandaar dat ik dus de hulp van een "droomexpert" vraag om mij te helpen mijn droom te begrijpen. De reden waarom ik dit droom. Is het een teken dat ik moet ophouden met wat ik bezig ben, heb ik iets nog niet verwerkt? Ik weet het niet...
Voor mensen die denken dat ze mij kunnen helpen, of iemand die mijn in contact kan brengen met zo een "droomexpert" hoor ik dat graag.
Waarover mijn droom ging wil ik enkel via PB meedelen aan deze personen.
Ik heb soms ook nare dromen over een vervelend en persoonlijk onderwerp, bijna naar nachtmerries toe. Meestal ben ik twee dagen erg onrustig en slaap ik dan niet (goed). Daarna gaat het beter. Ik weet heel goed waarom ik telkens deze dromen krijg. Misschien kan ik helpen als het om hetzelfde soort onderwerp gaat? Spijtig genoeg ben ik geen droomexpert, maar ik ben bereid te helpen als het nodig is.
Weet je nog wát je hebt gedroomd? Mensen die voorkomen in je droom zijn deelpersonen van jezelf. Water is de ziel, een huis is jij zelf bijv. Zo kun je vaak al veel achterhalen
Ik herinner me mijn droom inderdaad nog. Beter als me lief is... Helaas zitten er geen elementen als een huis in. Er komen veeleer personen in voor.
LhinnOlijf
Geplaatst: 08-07-14 17:12
Ik wil wel een poging wagen. Zelf droom ik zo dat ik mijn dromen herken in het dagelijks leven.
Als eerste, herken je dingen in je droom? Dingen die je al eerder hebt gezien zoals personen, dingen, dieren, plaatsen, handelingen? Vaak komen indrukken die je opgedaan hebt weer terug in je dromen. Dan is de vraag was je droom te sturen. Krijg je keuzes aangeboden in je droom? Of vertelden ze je wat te doen ... Soms droom je een bepaalde droom, dezelfde droom, meerdere keren zodat je zelf op onderzoek uit kan om een oplossing te vinden.
Misschien wel de belangrijkste vraag, was jij jezelf in die droom. Of deed je iets in opdracht... vaak geeft dat de eerste aanwijzing wat je droom je vertellen wil.
Desty
Geplaatst: 08-07-14 17:12
Zou je 'm kunnen pb'en? Zal ik eens kijken of ik er iets uit kan halen.. Het liefste zo gedetailleerd mogelijk
Islien
Geplaatst: 08-07-14 17:14
_mexx_lady_ schreef:
Als ik per PB tips krijg zal ik ze hier neerzetten kan jou misschien helpen Islien
Dit topic vind ik wel interessant! Ik droom vaak dingen uit het dagelijkse leven, vaak angsten die ik overdag onderdruk. Misschien is dat bij jou ook zo? Ook wel vaak dingen die ik zelf totaal niet begrijp. Iets engs droom ik bijna nooit, want ik kan mijn dromen veranderen zodat het enge weg gaat enz. :p Hoe ik dat doe, weet ik echter zelf niet.
Vannacht niet raar gedroomd, of toch niet wat ik onthouden heb. Wel een heel slapeloze nacht over wat mijn droom nu zou kunnen betekenen. Maar dat er niks nieuws is bijgekomen is al een goed teken denk ik.
Hier lees ik even mee. Ik heb soms ook dat ik droom en in de ochtend er heel naar of juist heel lekker van wakker wordt en dat gevoel blijft dan de hele dag. Ik droom ook vaak hetzelfde en wil wel weten wat die droom betekent en wat het betekent dat ik er vaker over droom..
Ik droom ook vaak dingen die gaan gebeuren. Vaak niet rechtstreeks maar uiteindelijk komt het dan wel uit... Tot nu toe maar 2 of 3 keer iets ergs dat is uitgekomen maar meestal zijn het onbenulligheden.
Dat heb ik ook wel eens dat er dingen gebeuren en dat ik denk huh dit heb ik toch eerder meegemaakt? En dan blijk ik het gedroomd te hebben. Ben ooit naar een soort van waarzegster geweest en die zei dat ik dingen droom die later zullen gebeuren.
xkimmx
Geplaatst: 09-07-14 16:02
Ik heb nu afgelopen 2 keer al gedroomd dat mijn moeder kanker kreeg en dood ging.. Hoop niet dat het een voorbode is. Wat zou dit kunnen zijn?
marleen_usar
Geplaatst: 09-07-14 16:03
Dood gaan betekend iets afsluiten en een nieuw begin.