Ik open dit topic omdat ik Bokt nodig heb, aangezien hier zo veel mensen op zitten zijn er vast wel een aantal die mij willen helpen. Ik zit dus met een 'probleem' : een vriendin van mij is jarig geweest, en vandaag houd ze het. Nu sta ik bekend om mijn sarcasme, opmerkingen, en creatieve cadeau's
Zo had ik een keer bij elk cadeautje een belachelijk gedicht gemaakt, en een keer leuke papier mache surprise gemaakt( en ja het was er nat en vies
). En straks heb ik dus de verjaardag, maar ik weet even niet wat ik kan doen! Ik wil graag iets leuks maken, niet iets wat te lang duurt, of ingewikkeld is. Wel zou het leuk zijn als er een hoop rotzooi en viezigheid vanaf komt
Ik had al een idee om in een plastic tas allemaal smurie te stoppen, en daarin allemaal neppe cadeau's, en als ze alles gepakt heeft dan het echte cadeau te geven. Maar ik heb geen idee of een plastic zak dat gaat houden.
Iemand nog creatieve tips?
, een vuilniszak oid in vast nieten zodat je een zwembad effect krijgt en dan daar alle smurrie en nepcadeaus in doen.