Normaal ben ik helemaal geen mopperkont maar t zit me echt hoog en wil het ff van me afschrijven.
T begon allemaal vorige week...
De lamp in de keuken deed het niet meer en mijn vriend heeft er toen na gekeken en na 3 uur prutsen kwamen we er achter dat er helemaal geen stroom op de draden zitten die naar de lamp gaan.
Nou goed heb een huurhuis dus de woningstichting gebeld.
Man geweest, ja er zit geen stroom op de bedrading (dat zei ik al aan de telefoon...) dus er moet een electricien komen. Die man belde mij gisteren en komt morgen.
Vrijdag opeens na gebruik van de magnetron deed het stopcontact het niet meer... Maar dat betekende ook geen stroom voor mijn koelkast en diepvries..
Achteraf bedenk ik me dat die 3 dingen wel eens te veel op 1 net kunnen zijn maar dat terzijde, geen stoppen om gesprongen dus niet overbelast? Nu maar met een verlengsnoer naar de andere kant van de keuken voor de deur langs die nu maar half meer open kan.
Zaterdag... het terras, er zouden mensen komen om mijn grindtegels op te halen, nou die kwamen ook.. Met een hondenbuggy en een houtbretje op wielen om 28M² grindtegels van 25 kilo stuk mee te vervoeren...
Half verbaasd toch maar na wat wikken en wegen gezegd dat dat echt niet kan (ze had er al een stapel op liggen maar kon het niet eens meer duwen), dus ik de aanhanger achter de auto en helpen laden/lossen (auw rug).
Zondag, de vaatwasser begon opeens te lekker. T ding is net 2 maand oud.. Meteen alles nagekeken, maar filter etc was allemaal super schoon en daarna lekte hij ook niet meer.
Gisteren flauwgevallen door te veel doen? Te weinig suiker? Te veel stres? Ik weet het niet, maar voelde echt niet goed, nu alles weer prima maar heel onrustig gevoel, dat heb ik wel vaker als alles misloopt.
En nu kom ik er dus achter dat mijn vaatwasser helemaal geen water meer pakt? Kraan is open, vaatwasser gereset maar niks hoor..
Ik baal zo
Zit er ff doorheen en moest het van me af schrijven.
Lucht gelukkig al iets op..
Laat ik maar eens een poging tot ontbijten doen nu
En hopelijk doet alles het snel weer en is de elektriciteit zo gefikst. Zit er ergens een zekering (dimmer oid)? Dan kan het daar mee te maken hebben. Hopelijk is het zoiets simpels