Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
imd schreef:Ik werk deze zomer ook via Randstad, en in mijn contract (staat nog niet in Mijn Randstad, maar ik weet het 99% zeker) staat gewoon de 40 uur die ik ook maak. Lijkt mij een kleine moeite om het aan te passen en zou ik ook zeker laten doen. Heb je al contact gehad met je tussenpersoon van Randstad?
imd schreef:Ik werk deze zomer ook via Randstad, en in mijn contract (staat nog niet in Mijn Randstad, maar ik weet het 99% zeker) staat gewoon de 40 uur die ik ook maak. Lijkt mij een kleine moeite om het aan te passen en zou ik ook zeker laten doen. Heb je al contact gehad met je tussenpersoon van Randstad?
imd schreef:Per wanneer zou je aan de slag gaan? Ik zou als het even kan gewoon wachten met tekenen. Je kan vrij last-minute tekenen hoor, ik heb zelf het officiele contract pas op m'n tweede werkdag getekend![]()
Nu we het er toch over hebben, hoe zit het met jouw pauzes? Neem aan dat je 1x half uur oid en 2x koffiekwartiertje hebt, welke worden betaald bij jou?
@Utixo, des te meer redenen om het aan te laten passen dus blijkbaar..
Utixo schreef:Zoals ik nu begrijp is het niet afgesproken, maar zijn het nu extra uren die ze draait. Afgesproken is dat ze minimaal 1 uur per week werkt. Als er inderdaad toegezegd is dat ze 40 uur gaat werken, is het een ander verhaal.
Wbt je edit, ik geloof dat ze daar wel mee bezig zijn. Het geld nu al voor de ziektewet, als jij de afgelopen maanden 36 uur hebt gewerkt, en je word ziek met je 0-urencontract, krijg je voor die 36uur ziektewet.
Verder is de wet er geloof ik nog niet helemaal door. Ben ik ook wel blij mee, ik heb een 0-uren contract, met een reden. Als ik opeens verplicht een uren contract zou moeten krijgen, zogenaamd om mij te beschermen, heb ik een probleem.