hoii ik/mijn vader hebben een camera; de sony 4 color super HAD CCD. dit was vroeger een hele fijne camera en we namen hem mee op vakantie naar Spanje. toen liep mijn moeder dus met de camera om haar nek. je raad het al ze liep IN DE ZEE dus kwam er EEN BEETJE water naarbinnen. dit is een paar jaar geleden maar ik wil de camera toch wel graag gemaakt hebben. weten jullie of dat kan? en ja ik ben zwaar boos op me moeder door die fout het was een dure camera. zou het gemaakt kunnen worden? zo ja, voor hoeveel ong??
jullie helpen mij hier super erg mee. alvast bedankt!
Omdat dit waarschijnlijk al een paar jaar geleden is ben je er niet meer verzekerd voor.. Ik ben bang dat je hem niet meer kan laten maken omdat je er te laat mee bent geweest
Mijn vader heeft hem laten drogen en heeft hem ook uit elkaar gehaalt en hij was electricine.hij zegt het is goedkoper om een nieuwe te halen. Iemand enig idee hoeveel zo'n ding kost maar het moet echt een Sony 4 Color HAD CCD zijn. Want we hebben de lenzen enzo nog wel alleen de camera zelf is kapot. Kan iemand dan helpen met de zoektocht?? Wil wel graag weer gaan fotograferen
Is niet het model, is wel een functie van die camera, welke meerdere camera's hadden. Maar in ga er vanuit dat het niet meer de nieuwste is, en ook weer zo'n toestel waarvan het mogelijk niet te doen is om het gerepareerd te krijgen waardoor je beter een nieuwe kan komen.