Alweer zo'n anderhalf jaar ben ik vrijgezel, wel wat gedate, maar meer niet. Wat me op zich prima bevalt.... echter kwam ik een aantal maanden terug bij de bloemen en plantenkwekerij bij ons in het dorp en daar werkt een een best wel leuke dame waarvan ik er heilig van overtuigd ben dat ze (ook) lesbisch is. Maar niemand heeft dit me verteld en ik heb het haar ook niet gevraagd.
Ondertussen ben ik haar wel eens vaker tegengekomen. Maar dat is eigenlijk meestal daar. Verder eigenlijk niet echt mee gesproken (behalve bij het afrekenen bij de kassa
). Ik weet verder ook geen naam.
Ik was vanmiddag trouwens ook daar (voor bloemen te kopen hoor
) en toen was ze er ook. Heb de hele tijd gedacht of ik gewoon op haar af zou stappen en zou vragen of ze een keer een drankje wou doen, maar toen was er iemand anders bij de kassa en heb ik dat niet gedaan. Maar ik zou dus graag eens wat met haar willen gaan drinken 
Dus, iemand.... tips/adviezen hoe dit aan te pakken?
Als een lesbische vrouw mij mee zou vragen voor een date vind ik niet dat diegene voor schut staat. Nee, sorry, ik val niet op vrouwen.. En klaar
Ik zou me juist wel vereerd voelen! Het is toch leuk dat iemand anders je leuk vindt, of het nou een man of een vrouw is?
)