Recepten voor dieet HELP

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

maiateck

Recepten voor dieet HELP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-14 21:28

Vele mensen zullen denken bij het lezen van de titel niet alweer zo'n topic..
Maar ik heb niet gevonden wat ik zoek.

Door mijn nieuwe medicatie eet ik alles wat los en vast zit, ik kan heel de dag door eten want ik het ook gewoon honger/trek. Nu ben ik toch wel op een punt gekomen dat ik denk nu moet het allemaal wat minder. Ik vind het heel lastig om dit door te zetten omdat ik bijna niks lekker vind wat gezond is. Dat is dus het probleem als ik een dieet-/afvalschema zoek dan zie je overal salade en fruit. Fruit heb ik nooit lekker gevonden, het klinkt raar maar ik vind geen enkel fruit lekker en dat heb ik nooit gedaan. Ook een salade heb ik nooit lekker gevonden, dit maakt mij soms best verdrietig want ook ik wil gewoon gezond kunnen afvallen maar helaas is er bijna geen oplossing voor.

Per 1 augustus ga ik beginnen in de sportschool dus dan moet er ook op mijn voeding gelet worden maar ik heb geen idee wat te doen.

Heeft iemand tips voor maaltijden en dan meer het ontbijt en lunch, recepten met pasta of iets?

Love_myhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 21:41

.
Laatst bijgewerkt door Love_myhorse op 03-02-26 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 17:03

Heb je al eens geprobeerd om salades in combinatie met spekblokjes ofzo te maken?
Iets wat ik zelf ook heel lekker vindt ( en ik eet absoluut niet graag gezond ) is kip en wokgroentjes en sojascheuten in een wok bakken met wat boter. Peper en zout en wokken maar.
En zelfs ik vindt dit lekker :')
Misschien kan je er wat volkoren pasta o.i.d erbij eten?

Edit: een vriend van me staat ook op dieet en hij moet op aanraden van de diëtiste 2x per dag een "soepje" drinken. Zijn gewoon bouillonsoepjes van Knorr ( zij nemen vaak tuingroenten en tomaat ). Blijkbaar kunnen die geen kwaad....

TurdusMerula

Re: Recepten voor dieet HELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 14:53

Wat vind je wel lekker?

PaardjesFan1

Re: Recepten voor dieet HELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 14:54

het South Beacht dieet boek!
geweldig!