Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). Kan je het niet wat verhogen, of instellen bij je provider dat na de 500MB alleen je snelheid omlaag gaat?
Choiix schreef:500MB is ook gewoon heel erg weinig (kom ik aan met m'n 10240MB 4G bundel...). Kan je het niet wat verhogen, of instellen bij je provider dat na de 500MB alleen je snelheid omlaag gaat?
Choiix schreef:500MB is ook gewoon heel erg weinig (kom ik aan met m'n 10240MB 4G bundel...). Kan je het niet wat verhogen, of instellen bij je provider dat na de 500MB alleen je snelheid omlaag gaat?
Ik let er wel op dat apps niet open blijven staan en dat ik niet te veel filmpjes/foto's open als ik op 3G zit. Ik weet niet of je veel spelletjes via internet speelt met 3G aan? (Zoals Candy Crush en die dingen die allemaal via fb gaan
) Bij mij merkte ik dat ik dan heeel snel over mijn bundel ging, dus dat doe ik niet meer
A_nouk schreef:Kijk ook even in je instelling of hij niet op de achtergrond al je apps blijft vernieuwen...
Als die aan staan gebruikt hij gigantisch veel MB's
) en doe álles op mijn mobiel. Kom nooit over mijn limiet en zit zeeeeeeeer veel op whatsapp. Rietjee11 schreef:Ik verbruik per maand iets van 100/150 MBIk let er wel op dat apps niet open blijven staan en dat ik niet te veel filmpjes/foto's open als ik op 3G zit. Ik weet niet of je veel spelletjes via internet speelt met 3G aan? (Zoals Candy Crush en die dingen die allemaal via fb gaan
) Bij mij merkte ik dat ik dan heeel snel over mijn bundel ging, dus dat doe ik niet meer
)