Al maanden ben ik aan het aanmodderen met mijn psychische gezondheid. 8 maanden geleden leerde ik mijn huidige vriend kennen. We leerde elkaar kennen in een alles behalve ideale periode (na een verbroken relatie en een hoop problemen), maar toch bleef hij er voor mij zijn. We zijn nu bijna 6 maanden samen en ik wil hem graag bedanken voor de steun die hij mij de afgelopen maanden heeft geboden. Het was niet makkelijk voor hem en daarom vind ik het ook belangrijk dat hij dit keer eens goed in het zonnetje wordt gezet!
Echter wil ik het op een originele manier doen. Ik kan natuurlijk een kaartje kopen als gebaar met een lieve tekst er in, of een doos chocolade bij wijs van spreken, maar ik wil het wat groter aanpakken. Daarom heb ik een beetje hulp nodig. In eerste instantie wilde ik hem meenemen uit eten, wat op zich wel een leuk idee is, maar misschien iets wat afgezaagd? Ook heb ik al zitten kijken naar een hotelletje boeken via vakantieveilingen voor een nachtje (weliswaar in Nederland, mijn budget ligt bij voorkeur wel onder de 150 euro).
Dus.. hoe verras/bedank je iemand op een originele manier? Naast het uitzoeken van het cadeau of uitje, wil ik het ook nog op een speciale manier brengen. Misschien door het huis vol te plakken met post-its als hij zaterdag ochtend aan het wielrennen is, met daar op allerlei hints of teksten?
Of hem ergens naar toe lokken? Nou, kom maar op met die ideeën!
Bedankt voor je inbreng!
Berlijn lijkt mij inderdaad ook erg leuk, we zijn niet persé gebonden aan het openbaar vervoer, auto is ook een mogelijkheid.
misschien is dat leuk?
ik heb ook enorme hoogtevrees, maar in de ballon merk je er werkelijkwaar niets van