!Nou ben ik vanmiddag toegevoegd door een jongen, ik kon hem niks versturen zonder vrienden te zijn dus toch maar even toegevoegd
. Meteen een berichtje gestuurd dat ik het waarschijnlijk was vergeten maar echt niet meer wist waar ik hem van kende. Hij werd snel opdringerig en stuurde een paar selfies. Het viel meteen op dat het verschillende jongens waren voor mij, ook begon hij vrij snel over dat hij mij wel nat kreeg met die foto's. Heel veel stoere praat(ik had weer mijn maandagavond lolletje, wat een bijdehante praat kwam daar uit) later is ie weer lekker geblokt
Nou ben ik wel benieuwd of er meer bokkers zijn die wel eens door vreemden worden toegevoegd? En of die dan(net als ik) wel nieuwsgierig zijn naar wie het is, het wel snel doorhebben en hier smakelijk om kunnen lachen?
Of zijn er misschien bokkers die hier zelf een keer ingetrapt zijn? Of mensen zelf serieus of voor de grap gecatfished hebben?
Brand los

Er was daar ook een complete database voor met echt 200+ bekende personen uit die scene, met de bekendste en meest gebruikte foto's, de echte naam van die persoon en de echte profielen