Outlook: security info replacement

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Outlook: security info replacement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 20:50

Ik probeerde een paar weken geleden mijn email te openen en toen kreeg ik een rare melding. Iets met mijn het vervangen van mijn ww enzo. Uiteindelijk met veel gedoe toch in mijn inbox gekomen maar op 3 juli krijg ik nieuwe gegevens gestuurd. Nu is dat op zich niet zo'n probleem maar ze worden naar een email adres gestuurd die ik ooit heb ingevuld toen het nog Hotmail was en ik een extra adres moest invoeren om eventuele ww naar toe te sturen. En ik weet dat adres niet meer....Ze laten alleen de eerste letter zien en dan het eindigt op @yahoo.com. Het is iets met Alyssa en dan iets van cijfers maar ik weet het dus niet meer en kan het niet meer terughalen.

Nu ben ik dus bang dat ze op 3 juli die nieuwe gegevens naar het Yahoo adres gaan sturen waar ik niet meer inkom en ze dus niet kan lezen en vervangen. Dan kom ik dus mijn outlook niet meer in...

Iemand die weet hoe ik mijn oude adres kan achterhalen of dit kan oplossen??
(ga nog even kijken of ik iemand van Outlook kan mailen)

Flynn00

Re: Outlook: security info replacement

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 20:53

ik heb vanmiddag een zelfde soort topic geopend.
ik probeer outlook te bereiken maar dat is nog niet gelukt. ik hou je wel op de hoogte

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 20:54

Oh, dan heb ik je topic niet gezien...sorry!!
Ik kan er nu nog gewoon in maar straks misschien dus niet meer...
Heb jij al nieuwe gegevens dan?

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 20:57

hier t zelfde probleem maar ik ben er makkelijk in...
ik zeg dat ik geen email adres heb dus je vinkt dat 2de aan en klikt op verder..
daarna op annuleren dan kom je op 1 of andere instellingen pagina dan klik je rechts boven in bij je profiel plaatje en dan op profiel bewerken..
dan kan je op die pagina links boven in naar profiel en daarnaast staat een soort pijltje naar beneden en dan kan je daar outlook aanklikken
en ja die methode is gewoon zwaar vervelend en irritant maar zo is nog de enige mogelijkheid om naar je email te komen zonder die rare irritante boelshit over 1 of ander wachtwoord

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 19:08

Omdat er al een identiek topic is, plaats ik hier een slotje.