Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Simbaa schreef:Dat zou heel gek zijn als ze daar moeilijk over gaan doen. Ik koop wel vaker veel tickets, bijvoorbeeld voor het gezin of voor vrienden. Zou iedereen zijn eigen kaartje moeten bestellen? Dat zou een zooitje worden bij de verkoop voor populaire concerten. Sites hebben het er vaak nu al moeilijk mee.
Het kan wel zijn dat het op festivals anders geregeld is. Ben benieuwd naar het antwoord.
Jasmijn159 schreef:Wat je wel kunt hebben met het overkopen van e-tickets, is dat de verkoper hem ook uit print en alsnog zelf gaat. Dan kom je er natuurlijk niet in.
Appelflapje schreef:Jasmijn159 schreef:Wat je wel kunt hebben met het overkopen van e-tickets, is dat de verkoper hem ook uit print en alsnog zelf gaat. Dan kom je er natuurlijk niet in.
Dat is altijd een risico inderdaad. Maar ook dan is volgens mij niet de naam doorslaggevend, maar wie er als eerste binnen is. Bij de tweede keer dat dezelfde barcode voorbij komt zal de scanner dat aangeven en dan kom je er dus niet in, ook niet als de kaartjes op jouw naam staan. Geen idee of ze daar dan nog achteraan gaan, maar ik vrees dat je dan gewoon pech hebt. Je kunt immers niet zomaar bewijzen dat je ze niet verkocht hebt.