Denk je wat leuks te regelen.....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kiki1976

Denk je wat leuks te regelen.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 16:15

Pffff ben zo teleurgesteld!

Even een klein stukje voor geschiedenis. Mijn moeder zat een jaar aan de chemo toen mijn vader plotseling overleed aan de gevolgen van hartfalen.
Een klap voor ons allemaal, maar zeker voor mijn moeder die er alles aan deed om zelf beter te worden (wat gelukkig ook tot nu toe gelukt is).

Nu waren ze eigenlijk afgelopen zaterdag 40 jaar getrouwd geweest. Doordat wij er zelf niet waren (wel onze jongste dochter was bij haar te logeren) en ik het niet zomaar voorbij wilde laten gaan.
Bij de bloemen winkel op 16-6 al geregeld dat er een mooi bloemstuk gezorgd zou worden. Dus ruim op tijd met geregeld dacht ik.
Aan gegeven waarvoor het was. Ze hadden wat mij betreft de vrije hand, mocht gewoon vrolijk wezen mits er wel 1 orchidee tak in zat. De lievelingsbloem van mijn vader.
Gelijk alles netjes betaald, kaartje erbij.

Nu zijn ze hun afspraak dus niet nagekomen, er is gewoon niets bezorgd.
Ohhhh wat deed dit zeer, ik had dit zo graag gegaan voor mijn moeder.
Gebeld met de bloemenwinkel, pfff nou er werd zo laconiek gedaan -:(-
Tja ze wisten dat er een bestelling was, maar konden het briefje met het adres erop niet meer vinden.
Maar ze zou haar bazin bellen hoe ze dit nu op wilde gaan lossen, maar ondertussen al heel wat uren verder en nog steeds niets vernomen en of bezorgd......
Maar gewoon zo laks als ze reageerde toen ik aangaf diep teleurgesteld te wezen, tja mevr.... ik kan er ook niets meer aan veranderen.

Maar pffff dit echt een domper, denk je wat leuks te regelen op een dag die voor mijn moeder best zwaar viel

PenP2014

Re: Denk je wat leuks te regelen.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 16:16

Ik had even gebeld of je de eigenaar van die bloemenzaak even kan spreken... Allesbehalve netjes!

Santos_05
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 16:17

Wat verschrikkelijk balen en absoluut niet netjes. Had ze wel je telefoonnummer?

Ik hoop voor je dat ze met een nette oplossing komt ;(

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 16:18

Wat een teleurstelling :\ Heb je alles netjes geregeld doen ze het af met 'oh, sorry, briefje kwijt' -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 16:19

Die had ik toch mooi gebeld met de mededeling dat je toch echt de 'bazin' oftewel bedrijfsleidster wilde spreken en niet ophangt voordat je haar aan de telefoon hebt gekregen.. man wat een bagger afhandeling zeg.

Maar wel wat ontzettend lief dat je dat voor je moeder hebt gedaan, jammer dat ze het daar zo lomp afhandelen zeg :(

Rideltje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 16:20

Jeetje wat vervelend!

Ik had ze gewoon opgebeld en gezegt regel het maar!! Het is niet jou probleem dat ze het papiertje kwijt zijn! Moeten ze hun zaken maar meer op orde hebben!
En ik zou je geld terug vragen en als ze nog wel leveren dan nog wat van je geld terug vragen om hun domme fout!

Sterkte er mee

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 16:20

En ter plekke nog een mooi boeket ophalen of is het te ver weg? Laatste keer dat je bij die zaak geweest bent! Wat een gebrek aan klantvriendelijkheid! -O-

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 16:21

Bazin was niet aanwezig. Ze zou die bellen en zorgen dat ik terug gebeld zou worden.

Ja ze hadden van mij mijn mobiele nummer genoteerd, dus ze hadden ook kunnen bellen. Maar misschien waren ze die ook wel kwijt of zo... geen idee

Ik heb ze al gebeld maar ze kon/mocht? dit niet zelf regelen moest via haar bazin gaan.... Maar ze hebben nog tot 17.00 en anders hang ik weer aan de telefoon.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 16:24

Dan ga ik langs om dit face to face in de bloemenzaak met de eigenaar te bespreken en mijn geld terug te halen. Vervolgens koop ik ergens een mooie bos bloemen om aan mijn moeder te geven en uit te leggen wat wel de bedoeling was om vervolgens samen te mopperen over het mislukte bezorgavontuur en samen het verlies van vader te gedenken en leuke herinneringen op te halen.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 16:27

Ik kan nu helaas niet naar d'r toe rijden, woont in een andere woonplaats. En de bloemenwinkel zit in haar woonplaats.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 16:29

Wat een rot winkel zeg! Natuurlijk kunnen er fouten gemaakt worden maar dat dan zo in eerste instantie afhandelen via de telefoon is echt nog done! Hopelijk kan de bazin zich beter in jouw situatie inleven en lossen ze het netjes op.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 16:30

Da's jammer. Dan wordt het moeder bellen, even je frustraties uiten, vooral omdat je het balen voor haar en jou vindt en als je tijd hebt een keer bij die bloemist langs om het face to face uit te praten en je geld terug te halen.

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 16:34

Dat is niet netjes van die zaak zeg!
Ik geloof dat ik ze over de toonbank had getrokken - figuurlijk dan :')

Echt heel vervelend dit, sterkte ermee

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 16:34

M'n moeder weet er niets van, dus voor haar is het gelukkig geen domper.
M'n dochter (9) wist het wel, en die zei al heel voorzichtig dat er niets gebracht was..... Die zat ook al de hele dag op de hup wanneer ze het zouden komen brengen.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 16:35

Maar je wilt misschien toch wel aan je moeder uitleggen dat je aan de 40-jarige trouwdag hebt gedacht en hoe je dat had willen memoreren?

Kim_RC

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 16:38

Jeetje wat vervelend!
Hoe gaat het nu met je moeder?

missRosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 16:38

Ik zou denk ik toch even bellen dat ik binnen 15min de bedrijfsleider aan de telefoon wil. :Y) M'n geld terug vragen en een andere bloemenzaak de situatie uitleggen en kijken wat zij voor je kunnen betekenen. Sterkte voor jullie met alles, wat een @##%$£¥!! Situatie.

Kim_RC

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 16:40

missRosanne schreef:
Ik zou denk ik toch even bellen dat ik binnen 15min de bedrijfsleider aan de telefoon wil. :Y) M'n geld terug vragen en een andere bloemenzaak de situatie uitleggen en kijken wat zij voor je kunnen betekenen. Sterkte voor jullie met alles, wat een @##%$£¥!! Situatie.

Eens.... :j

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 16:42

Dus als ik het goed begrijp is de bloemenwinkel in de plaats waar ook het boeket geleverd zou worden?

Dan zouden ze toch alsnog een boeket kunnen maken en deze (tussendoor) kunnen leveren?
En als de verkoopster niet weg kan laten ze hem maar bezorgen door een taxi.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 17:04

Even de naam van de zaak met klacht op FB en twitter noemen. Eens kijken hoe snel ze dan zijn met een oplossing.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 17:05

Ik had dus ook gehoopt dat ze het netjes hadden opgelost door het stukje vandaag alsnog te bezorgen. Mijn moeder kennende had ze dan gelijk aan de telefoon gehangen, en dan had ik het haar ook uit willen leggen.
Maar zelfs dat blijkt voor hun al te veel moeite te wezen _-:(

@Cayenne, als de dit vandaag niet rechtzetten ga ik dat ook zeker doen (lees mijn handen jeuken al sinds zaterdag om dat te doen, maar wilde ze wel de kans geven dit netjes recht te zetten)

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 17:13

Ohh wat een vreselijke domper!! En wat doen ze laconiek.. Ik had echt geeist dat de eigenaar/bedrijfsleider/ster contact met me opnam binnen een half uur.
Voorlopig heb jij er de balen van, je dochter zit nog steeds zenuwachtig te wezen en je moeder die van niks weet, denkt vast verdikkeme, mijn eige dochter vergeet dat t 40 jaar was en is daarom (niet aan de buitekant waarschijnlijk) maar binnen in, best een beetje teleurgesteld op jou. -O- Leuk , volgende keer gewoon fleurop

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 17:29

Ik had haar ook aan haar haren over de toonbank heen getrokken, wat vreselijk asociaal en slecht. Sneu hoor!

Hoop dat ze dit rechtzetten en anders zou ik hun naam over het hele internet zwart maken.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 17:31

zo….dat is nog eens een slechte zaak. Zijn ze aangesloten bij een organisatie? Iets van Fleurop of Interflora of hoe het maar mag heten?

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 18:02

Wederom gebeld, nu weer een andere medewerkster aan de telefoon gehad. Nou ze hebben 1 soort personeel, allemaal slecht.

Vol ergernis werd er gereageerd, want jaha het werd vandaag nog bezorgd..... Op mijn vraag waarom ik niet zoals afgesproken werd terug gebeld kwam het antwoord "dat gebeurt wel als de eigenaresse daar tijd voor heeft". Op mijn antwoord dat ik haar graag wilde spreken, nee ze is er niet.

Nou eens maar nooit weer dat ik 1 voet nog in die winkel zet! Wat een waardeloze toko zeg!

Of ze ergens bij aangesloten zijn weet ik niet, ga ik eens nakijken.