Ik ben al een tijdje op zoek naar Absinthe Lehmann Thujon Delirium maar ik kan het zover ik heb lopen graven, nergens in Nederland krijgen. Nou zijn er wel wat websites die het aanbieden maar die vragen vervolgens 20,- verzendkosten wat ik nogal absurd vind.. Ik wil het gewoon in nl ergens op kunnen pikken of vanuit nl kunnen laten leveren want de fles zelf kost om en nabij de 25 euro... Om nou nog eens 20 euro extra neer te leggen voor verzendkosten...
Het moet wel specifiek dit type en merk zijn. Mocht iemand mij verder kunnen helpen dan ben ik heel erg dankbaar!
Ik weet nog van een aantal jaar terug dat er een Zwitserse website was die werkelijk alle soorten absinth verkocht, de verzendkosten vielen wel mee. Zit op de tablet dus kan even geen link sturen, maar misschien kun je het zelf vinden met wat googlen?
Helaas tot op heden nog geen alternatief kunnen vinden. Heb met het bedrijf zelf contact op genomen (Lehmann) maar dat heeft tot op heden nog niks opgeleverd... Mocht iemand nog tips hebben dan hoor ik het graag!
http://www.groenefee.nl/index.php?link=waar Hier staan er een paar tussen, overmars had altijd erg veel , die bedoelde ik dus Eventueel eens mailen of hij wat weet als hij het niet in ht assortiment heeft? en helfrich ( nu overgenomen door akveld, maar je word als je helfrich aanklikt netjes doorverwezen) heb ik ook wel eens wat besteld.
snoetie
Geplaatst: 03-07-14 20:15
in duitsland heb ik vaker absinth zien staan, maar ik weet niet of het dat merk is dat je zoekt.
Als ik er nog eens ben kan ik wel voor je kijken en dan eventueel opsturen..