Nu hebben we d postbus in Nederland, maar ik vraag me af of dat daar ook geleverd kan worden. Mediamarkt heb ik gebeld, maar die nemen dus blijkbaar niet op op zondag.
Wat is nu precies je vraag? Waar moet het naartoe gestuurd worden? En is ophalen bij een vestiging niet makkelijker? Dan heb je dat probleem sowieso niet..
imd
Geplaatst: 29-06-14 15:26
Dit setje kan niet door je brievenbus, mij lijkt dus dat je een adres moet hebben waar je het persoonlijk in ontvangst kunt nemen. Maar hoe dat exact met een postbus werkt weet ik niet, in de supermarkt waar ik gewerkt heb hadden ze postbussen en volgensmij werd daar nooit wat buiten de postbus aangenomen/bewaard voor de klant.
Er is geen winkel bij je in de buurt? Is er niet de mogelijkheid dat je het bij een postkantoor kan laten afleveren zodat je het daar afhaalt?
CharlievdH
Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-14 15:30
Mijn vraag was idd gewoon of het bij d postbus geleverd kon worden. Reden dat ik het wou is omdat we anders nog helemaal ergens anders naartoe moeten rijden ervoor, en langs de postbus komen we sowieso, maar daar zit nu net geen mediamarkt.
Je kan gewoon pakketjes ontvangen op je postbus en de meeste producten worden van de mediamarkt wel verzonden via postnl. Dus zou geen probleem moeten zijn.
De meeste postbuskasten hebben onderop een aantal grotere vakken, die zijn voor pakketjes. In het verleden kreeg ik ook me aangetekende stukken gewoon ook in de postbus. Dan haalde ik die gewoon af bij de balie.