Telfort simkaart

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

prii_boy

Telfort simkaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-14 09:06

Hallo,

Vorige week ben ik mijn telefoon verloren, en toen heb ik mijn simkaart laten blokkeren.
Vandaag ga ik bij de mediamarkt een nieuwe telefoon kopen maar ik vraag me even wat af.

Toen ik mijn vorige telefoon gekocht had, had ik een nieuwe simkaart aangevraagd omdat mijn oude er niet in paste (ik moest een nano simkaart hebben.) Uiteindelijk heb ik mijn simkaart helemaal bijgevijld en paste hij erin, maar ondertussen had ik al wel een nieuwe simkaart aangevraagd.

Toen de nieuwe simkaart kwam heb ik daar verder niks mee gedaan, ik heb 'm nog niet ingebruik genomen en dus ook nog niet geactiveerd.
Aangezien ik mijn telefoon verloren was heb ik mijn simkaart laten blokkeren, maar nu vraag ik me dus af als mijn nieuwe simkaart ook geblokkeerd is, aangezien deze nog niet geactiveerd is.

Anders moet ik zo weer een nieuwe simkaart aanvragen, maar het zou natuurlijk helemaal fijn zijn als ik mijn telefoon weer meteen in gebruik kan nemen!

Edit:
Toen ik zonet een nieuwe simkaart probeerde aan te vragen kreeg ik de melding dat ik onlangs een nieuwe simkaart had aangevraagd.
Wanneer ik de simkaart probeer te activeren staat er:
Citaat:
Uw activatie is reeds uitgevoerd. De status kan niet automatisch ververst worden. Zodra u opnieuw inlogt ziet u de juiste status.

Op internet lees ik ook verschillende verhalen van mensen die dat ook hebben gehad, dus nu loop ik alsnog vast.

Utixo

Re: Telfort simkaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 09:27

Gewoon even naar een Telfortwinkel en dan krijg je direct een nieuwe.

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-14 09:29

Oh dat wist ik niet! Dan ga ik dat morgen sowieso even proberen!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 11:54

En ze kunnen 'm in de winkel bijknippen met zo'n tang naar nano-formaat hè, hoef je niet zelf te vijlen mocht je een gewone hebben/krijgen ;)

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-14 21:45

Het was toen op een zondag, en ik had geen geduld haha.
Heb nu wel gewoon een nano sim, dus dat zit deze keer gewoon goed, morgen maar even bellen om 'm te laten activeren.