tel. abo. opzeggen kan iemand helpen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

tel. abo. opzeggen kan iemand helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-14 11:32

Hallo allemaal,

ten eerste sorry de titel kan misschien wat onduidelijk zijn.

Ik heb een abonnement lopen bij vodafone en deze loopt af op 15 juli. Nou staat dit op de website: De eerst mogelijke datum voor opzeggen is een dag na de einddatum van je contract. De opzegtermijn is een maand.

Ik dacht dus van nou dan ga ik het opzeggen. Hiervoor kun je via internet een formulier invullen. Echter of ik nou vandaag koos of 16 juli er blijft in beeld komen dat de datum niet goed is ingevuld. Ik dacht dan bel ik naar de klantenservice want toen ik het een tijd terug vroeg toen hun mij belde of ik een nieuw abonnement bij hun vertelde hun dat ik het dus een maand voor de datum van afloop op moest zeggen omdat het contract anders automatisch wordt verlengt. Nu dacht ik de klantenservice te bellen maar dat kost 45 cent per minuut -O-

Kan iemand mij hier toevallig verder mee helpen? Wellicht zijn er hier meer mensen die een abonnement bij vodafone hebben gehad?

ievie

Re: tel. abo. opzeggen kan iemand helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 11:36

Als de opzegtermijn een maand is, dan ben je al te laat. Het lijkt me dat je contract dus al verlengd is.

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 11:37

Klantenservice is 45 cent per gesprek, niet per minuut. Je bent ook te laat om per 16 juli op te zeggen, de opzegtermijn is immers een maand.

Als je vandaag opzegt gaat je abbo per 28 juli afgesloten worden :)

Edit: Abbo wordt NOOIT stilzwijgend verlengd. Door de Wet van Dam mag dat niet meer en dit is ook nooit gebruikelijk geweest in telecomland (zakelijk wel, maar daar gaat het hier niet over). Je kan dus gewoon met inachtneming van een maand opzegtermijn opzeggen.

Echter, als je naar een andere provider wil en je nummer mee wil nemen moet je zelf NIET opzeggen maar dit moet je door de nieuwe provider middels nummerbehoud laten regelen!

Thats_Me

Re: tel. abo. opzeggen kan iemand helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 11:39

Waarschijnlijk ben je wel te laat maar je kunt het altijd proberen om inderdaad per 28 juli op te zeggen! Hopelijk lukt het en zit je er niet weer een x-periode aan vast.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 11:40

Heb je je abbo online afgesloten?

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-14 11:45

Ik moest dat nummer nog even houden omdat dat nummer gebruikt was in een kaart voor een bruiloft voor afzeggingen :o maar ik dacht dat ik dan de hele maand de tijd zou hebben. Jeetje toch maar even bellen dan ;(