Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zo kunnen ze me altijd snel terugvinden of eens kijken (zonder teveel moeite te doen) als ze nieuwsgierig zijn geworden.
Kayleigh_ schreef:Maar dat komt toch op hetzelfde neer? Mensen kunnen ipv 'like me' ook schrijven 'wil je me liken?'. Vind je het dan wel ok?
Net als wanneer er in (vooral) fototopics niet gelijk wordt gereageerd en de TS gelijk vraagt of niemand meer wil reageren want ze heeft zo erg haar best gedaan op het topic. Tja, mensen reageren/liken iets wel als ze het daar de moeite waard voor vinden. Een linkje naar een facebook/website/topic zonder te vragen om reacties vind ik ook niet per se vervelend, ze maken de link gewoon bereikbaar maar het is geen schreeuw om aandacht
Meraki schreef:Klopt, en onder aan de streep schiet het helemaal niet op. Ik zit met een hele grote groep 'Likers' die mijn werk alleen maar Liken omdat ik er om vraag. Wanneer mensen uit zichzelf liken, krijg je meer oprechtheid en communicatie met je Likers.
Waardoor je veel mee rendement uit je Facebookpagina haalt. In plaats van een heel groot publiek, wat je Liket terwijl het ze ergens eigenlijk niet boeit.
Maar zo heb ik paarden van eigenaren op de foto gezet en die liken dan mijn pagina. Als zij dan mijn pagina/bericht liken krijgen de andere paardeneigenaren dat weer te zien. Mochten ze de pagina leuk vinden zullen zij die dan ook weer liken. Zo krijg je al snel weer nieuwe mensen erbij. 
Deetjeeuh schreef:Dat ben ik inderdaad deels met je eens.Maar zo heb ik paarden van eigenaren op de foto gezet en die liken dan mijn pagina. Als zij dan mijn pagina/bericht liken krijgen de andere paardeneigenaren dat weer te zien. Mochten ze de pagina leuk vinden zullen zij die dan ook weer liken. Zo krijg je al snel weer nieuwe mensen erbij.
al is het natuurlijk het leukste als mensen je werk écht leuk vinden en hte daarom liken!
dat is eigenlijk hetzelfde, mensen zien jouw werk bij de eigenaren van het desbetreffende paard. Maar dat is alweer heel anders als bijvoorbeeld, die like acties
die inmiddels ook verboden zijn.
Deetjeeuh schreef:Het is net zoiets als je topic op bokt in je onderschrift zetten. Het is iets waar je trots op bent, waarvan je eigenlijk zou willen dat meer mensen het zien. That's all.
Als je m'n pagina en m'n foto's leuk vind en je wilt graag regelmatig updates zien dan doe je het ..en anders niet. No harm done.