Heeft iemand tips, bijvoorbeeld een creme met kleurtje waardoor ik het een beetje bij kan werken? Geen foundation.
Normaal kan ik om zulke dingen lachen en doe ik het er maar mee, maar ja, je trouwt maar 1 keer,
Wie heeft de tip?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dus de enige tip die ik je kan geven is ga niet zelf aan de slag, maar laat iemand anders je helpen om het bij te werken. Misschien de salon bellen en je probleem voorleggen? Lijken mij de eersten die het op zouden kunnen lossen voor je. _Nelleke_ schreef:Oh dus je bedoeld dat waar je bh bandje zit het nu bruiner is dan waar je al wat bruiner was van jezelf? Dus je hebt ipv een wit bh-bandje een bruin bh-bandje?
SusanH schreef:Heb mezelf toen ik ging trouwen bij gewerkt met zelfbruiner, met lelijke strepen als gevolgdus de enige tip die ik je kan geven is ga niet zelf aan de slag, maar laat iemand anders je helpen om het bij te werken. Misschien de salon bellen en je probleem voorleggen? Lijken mij de eersten die het op zouden kunnen lossen voor je.
StalNollie schreef:al eerste dom dom om dit een dag van te voren te doen. altijd enkele weken van te voren proef doen. dan weet je hoe het uitpakt.
ik zou eens naar een salon bellen en kijk wat hun kunnen doen voor je. ga zeker niet zelf aan de slag. als het niet erg opvallend is zou je misschien niet iets kunnen doen met make up
ik stap zo in naar de ici paris en zal kijken of ze wat voor me kunnen betekenen. Ik heb geen idee wat voor spray tan het is.