Voor mijn studie ben ik bezig met een onderzoek naar het registratie en identificatiebeleid voor paarden. Het zou mij ontzetten helpen als jullie mijn enquête willen invullen.
Onderwerp:
Momenteel moet een paard geregistreerd worden bij een stamboekorganisatie of bij de KNHS en dan krijgt het een paspoort en chip. Het is in momenteel niet duidelijk wie de eigenaar van het paard is en waar het paard is gestald. Een vernieuwd systeem waarin de houder en/of eigenaar van een paard geregistreerd wordt zit er wel aan te komen omdat dit systeem er al wel voor andere landbouwhuisdieren en voor honden is. Ook heeft de overheid al meerdere keren aangegeven het registratiesysteem te willen vernieuwen. Met mijn enquête wil ik er achter komen wat het draagvlak is voor een vernieuwd registratiesysteem waarbij de houder en/of eigenaar zich verplicht moet registeren.
De enquête is vooral bedoeld voor (ex) paarden eigenaren. Maar als verzorgster van een paard kan je ook een poging doen hem in te vullen. Vul dan in wat je zou doen als je zelf een paard zou hebben.
Als er behoefte aan is mag in dit topic over het onderwerp worden gediscussieerd.
Alvast heel erg bedankt!
http://www.thesistools.com/web/?id=422709