ten eerste sorry als het verkeerd staat. ik weet niet waar het moet.
ten tweede. ik ben jullie help nodig. ik heb een hele tijd terug een super leuke film gezien die ik nu weer wil zien maar ik weet de naam dus niet meer. ik weet nog wel hoe hij ongeveer liep dus ik zal; het zo goed mogelijk uit proberen te leggen.
de film gaat over een beroemd minder jarig (in america mag je pas vanagf je 21 drank drinken) meisje dat over matig drank drinkt. hierdolor word zij naar familie(misschien een tante of goede vriend van de famillie) gestuurd. daar gaat zij naar een andere school onder een andere naam. ze maakt vrienden, word verliefd en dan onthult een gemene meid haar geheim. iedereen is boos en het meisje moet haar best doen om alles weer goed te zetten.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. ik wil de film echt heel heel graag weer zien.
Oo had geedit, maar denk niet dat je het dan ziet :p
Is het True Confessions of a Hollywood Starlet?
filly
Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-14 21:50
Jaaaaaa!!!!!! dat is hem!!!!! je bent mijn held duizend maal dankje
BeeMed
Geplaatst: 23-06-14 21:52
Mmm even bij miley cyrus gekeken, maar die is het niet. Maar zie nu wel het gezicht van die actrice voor me.
O zie dat ie al geraden is.
Moon_light94
Geplaatst: 23-06-14 21:53
Haha, het was een lastige, niet zo'n bekende film :p
filly
Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-14 21:56
SimoneeM schreef:
Haha, het was een lastige, niet zo'n bekende film :p
klopt ik kijk vaak films die niet zo bekent zijn. heb een site waarop ik gratis films kan kijken dus klik ik gewoon een genre aan en zoek er een uit haha
Volgende keer toch je vraag in het 'film gezocht' topic neerzetten. Daar is het voor bedoeld.
RoWi
Geplaatst: 24-06-14 10:38
Dubbel topic, daarom hier een slotje. De vraag is inmiddels beantwoord zie ik, maar ik bij deze toch het vriendelijke verzoek om je vraag de volgende keer in het centrale topic te stellen: [ENT] [CENTRAAL] Het film-topic