Filmpje over het exterieur van het paard (voor beginners)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

barnekip

Filmpje over het exterieur van het paard (voor beginners)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-14 17:27

Leuk youtube filmpje waarin meisje uitlegt wat alle onderdelen van het paard zijn.

Leuk voor mensen die net beginnen met paardrijden.

Exterieur van het paard

Anoniem

Re: Filmpje over het exterieur van het paard (voor beginners)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 17:44

Het begint echt wel heel vervelend te worden om eerlijk te zijn :o

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 00:28

Ach, ik vind het wel aandoenlijk eigenlijk :')

Leuk hoor TS! Lekker mee doorgaan! :)

barnekip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-14 22:47

Bedankt voor je positieve berichtje Natassja.

Ze laat zich ook echt niet tegenhouden door een negatief persoon.

eldora1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 20:26

Ik vind dat meisje echt zo irritant met die filmpjes..

HoresesLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 14:15

Je hoeft ze toch niet te kijken? Maar goed, best wel schattig, het is leuk dat ze zoiets doet alleen zijn deze filmpjes waarschijnlijk inderdaad echt voor de beginnende en jonge ruiters :)

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 10:07

Omg.. Ik weet echt niet wat de ogen, en mond is hoor... En de start.. Dat weet ik ook niet..
Lees ik hier toevallig een vader die zijn dochter wil helpen, maar niet snapt dat niemand hier wat aan heeft, behalve de extreem jonge ruitertjes...? Of eigenlijk, kinderen die willen paardrijden, maar hier nog te jong voor zijn...
Sorry hoor, maar je kan ze beter niet plaatsen, om meer teleurstellende reacties te voorkomen.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 10:10

Wat een belachelijke reactie LoveUggs. Ga je schamen, echt waar. En dat is 19? Je post getuigd niet van volwassenheid.

@Bizzybijtje: Als je de filmpjes niet wilt zien, gewoon niet kijken, klaar.. Is er verder niets vervelends aan.

Leuk hoor, kinderen afkraken.. Word volwassen.

Ik vind het wel leuk TS. Lekker doorgaan met maken en plaatsen als je het leuk vind om te doen :)!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 10:17

ElineS schreef:
Wat een belachelijke reactie LoveUggs. Ga je schamen, echt waar. En dat is 19? Je post getuigd niet van volwassenheid.

@Bizzybijtje: Als je de filmpjes niet wilt zien, gewoon niet kijken, klaar.. Is er verder niets vervelends aan.

Ik vind het wel leuk TS. Lekker doorgaan met maken en plaatsen als je het leuk vind om te doen :)!

Dit is een man van 42. Sorry, maar een kind van 6 heeft hier wat aan. Verder niets. Dat mag ik best zeggen. Dan noem je me maar onvolwassen, maar ik plaats op 12/13 jarige leeftijd geen filmpjes van mijzelf op internet waarin ik 'alles' uitleg over paarden.
Waarom? Ik was daar helemaal niet mee bezig, om dingen uit te leggen, want vond mijzelf niet goed genoeg daarvoor. Op die leeftijd weet je namelijk NIETS, behalve hetgeen dat je in die paar jaartjes ervoor geleerd hebt, en dat is nooit genoeg om een ander alles aan te leren.
Dus om teleurstellingen voor TS, en meisje op t filmpje te voorkomen, zou ik de filmpjes lekker op facebook plaatsen, waar kennisen wat aan hebben, en niet op een paardenforum waar iedereen zo'n beetje wel weet hoe of wat. (dat denken ze althans.)
Mag je mijn reactie belachelijk vinden, maar ik vind dit soort filmpjes 'belachelijk' (in de zin dat het gepromoot word door een 42 jarige man). Dan zou ik me schamen. Niet met mijn reactie ;)

eldora1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 13:12

Mee eens met loveuggs!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 17:24

LoveUggs schreef:
ElineS schreef:

Dit is een man van 42. Sorry, maar een kind van 6 heeft hier wat aan. Verder niets. Dat mag ik best zeggen. Dan noem je me maar onvolwassen, maar ik plaats op 12/13 jarige leeftijd geen filmpjes van mijzelf op internet waarin ik 'alles' uitleg over paarden.
Waarom? Ik was daar helemaal niet mee bezig, om dingen uit te leggen, want vond mijzelf niet goed genoeg daarvoor. Op die leeftijd weet je namelijk NIETS, behalve hetgeen dat je in die paar jaartjes ervoor geleerd hebt, en dat is nooit genoeg om een ander alles aan te leren.
Dus om teleurstellingen voor TS, en meisje op t filmpje te voorkomen, zou ik de filmpjes lekker op facebook plaatsen, waar kennisen wat aan hebben, en niet op een paardenforum waar iedereen zo'n beetje wel weet hoe of wat. (dat denken ze althans.)
Mag je mijn reactie belachelijk vinden, maar ik vind dit soort filmpjes 'belachelijk' (in de zin dat het gepromoot word door een 42 jarige man). Dan zou ik me schamen. Niet met mijn reactie ;)

Ik had niet gezien dat de TS van dit topic niet het meisje is van het filmpje. Het meisje van het filmpje, leuk en prima als ze zo'n filmpje wil plaatsen. Dat jij hier niet mee bezig was op die leeftijd, prima, maar zij blijkbaar wel. Dat is toch alleen maar leuk.

Maar dat een man van 42 dit plaatst zonder verder informatie vind ik ook wat raar inderdaad.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 18:45

Als dit het meisje zelf was geweest had ik het wat subtieler gezegd :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 20:12

Als het bij dit topic bleef had ik echt niet zo'n reactie geplaatst, maar werp eens een blik op de berichtgeschiedenis van de gebruiker... ;)