Ondanks dat ik ondertussen naar Nederland ben verhuisd werk ik nog in België..
Ik zat hier dus rustig naar de radio te luisteren toen ik een oproepje hoorde voor de Cola Light Hunk wedstrijd. Ik besloot dus uit verveling naar de site te gaan en toen zag ik dat de sponsor eventjes 5000 euro kon winnen
Ik begon dus al heel snel te brainstormen wie ik kon inschrijven, maar ik kon maar 1 iemand bedenken:

Deze knappe kerel had ik leren kennen toen we geselecteerd werden voor een shoot en ondanks dat ik hem al 1,5 jaar niet meer gezien of gesproken had, besloot ik hem toch maar in te schrijven
Daarna werd het tijd om stemmen te verzamelen want er deden meer dan 600 jongens mee en enkel de beste 20 mochten door naar de volgende ronde.. Naar die ronde wou ik heel graag, want dan kon ik de 20 finalisten ontmoeten en wie wilt er nou geen knappe mannen kijken
Maar, het was ons gelukt! Zo zijn we afgelopen woensdag naar Anderlecht mogen afreizen voor een fotoshoot en dus de andere kandidaten te ontmoeten! Ik moet zeggen dat de meeste op foto wel wat mooier waren dan in het echt helaas
. Maar wel heel gaaf om mee te maken! We werden geïnterviewd door de kranten en ook door de Elle.Het vervolg van de wedstrijd is heel simpel; iedere dag worden er nu 2 kandidaten op de site gezet die moeten 'battlen'.. Degene die het meeste stemmen haalt aan het eind van de 24h wint en mag naar de finale! Wij zijn hier dus heel benieuwd, want ik wil graag nog een dagje knappe mannen checken

Oohja: alle kandidaten zijn te zien op: https://www.coca-colalight.be