Abortus (nodig voor school...)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 15:03

Tessebes"]
[quote="Botervlieg schreef:
En heeft Sanne wel contact met haar bio paps, G&K, of
komt ze over 15 jaar in 'Spoorloos'?


Ik neem aan dat gijsenkim nog wel weet wie haar ex is. Scheve mond
[/quote]

Dat wil niet zeggen dat ze het Sanne ook vertelt.
(Kijk eens naar 'Spoorloos'; aanrader, als je er tegen kunt Scheve mond )

Maar goed, G&K heeft dit al OK dan! weerlegd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 15:04

Een vrouw is toch ten allertijde verantwoordelijk voor haar eigen lichaam? Dus als zij zwanger wordt is dat toch ook haar verantwoording?
Er zijn tegenwoordig zo vreselijk veel manieren om je tegen zwangerschap te beschermen dat ongewenste zwangerschap bijna niet meer mogelijk zou moeten zijn.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 15:05

Sorane schreef:
Er zijn tegenwoordig zo vreselijk veel manieren om je tegen zwangerschap te beschermen dat ongewenste zwangerschap
bijna
niet meer mogelijk zou moeten zijn.


Idd.... bijna.

Bas232

Berichten: 1088
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: Heppen, Belgie, Europa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 15:06

SuperPepeijn schreef:
ik zeg niet eens dat een vrouw daar een voorstander van is, ik geef je hier alleen een feit.


Sorry voor je naam verkeerd te schrijven, had het niet gezien.

Waarom krijg ik het idee dat jij geen vrouw/vriendin hebt?

Bas232

Berichten: 1088
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: Heppen, Belgie, Europa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 15:07

Sorane schreef:
Een vrouw is toch ten allertijde verantwoordelijk voor haar eigen lichaam? Dus als zij zwanger wordt is dat toch ook haar verantwoording?
Er zijn tegenwoordig zo vreselijk veel manieren om je tegen zwangerschap te beschermen dat ongewenste zwangerschap bijna niet meer mogelijk zou moeten zijn.


Inderdaad, dat dachten wij ook, maar de pil bleek toch niet zo goed te werken als gedacht Cool

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 15:10

had ik ook beetje last van.........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 15:10

Tessebes"]
[quote="Sorane schreef:
Er zijn tegenwoordig zo vreselijk veel manieren om je tegen zwangerschap te beschermen dat ongewenste zwangerschap bijna niet meer mogelijk zou moeten zijn.


Idd.... bijna.
[/quote]

Weet je wat de grootste reden is dat vrouwen door de pil heen zwanger worden? Verkeerd gebruik.

Maar stel je voor, ik kom er volgende maand achter dat ik zwanger ben, ik kan het kindje niet de verzorging geven die ik graag zou willen. Afstaan voor adoptie doe ik voor geen miljoen (persoonlijke reden). Als ik dan abortus zou laten plegen, dan is er toch niemand die mij dat kwalijk kan nemen?

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 15:10

Bas232 schreef:
Waarom krijg ik het idee dat jij geen vrouw/vriendin hebt?
geen idee kerel, ik kan niet in jouw hoofd kijken Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 15:15

Tessebes schreef:
Maar mannen die dus geen vader willen worden, die moeten dan ook met niemand naar bed gaan dus?
dan ben je er als man wel zeker van, ja Haha!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 15:15

Sorane"]
[quote="Tessebes"][quote="Sorane schreef:
Er zijn tegenwoordig zo vreselijk veel manieren om je tegen zwangerschap te beschermen dat ongewenste zwangerschap
bijna
niet meer mogelijk zou moeten zijn.


Idd.... bijna.
[/quote]

Weet je wat de grootste reden is dat vrouwen door de pil heen zwanger worden? Verkeerd gebruik.
[/quote]

Ja joh? Hoe kan dat dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 15:16

Sorane schreef:
Weet je wat de grootste reden is dat vrouwen door de pil heen zwanger worden? Verkeerd gebruik.


Op pagina 2 van dit topic heb ik al uitgelegd dat ik zwanger was geworden ondanks juist pilgebruik. Ik zal heus niet de enige zijn waarbij dit gebeurd is, want de pil heeft een betrouwbaarheid van 99%. Het enige alternatief was in die tijd sterilisatie en dat wilden we op dat moment niet

Voor de duidelijkheid, ik ben Bas z'n vrouw.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 15:17

Tessebes schreef:
Ja joh? Hoe kan dat dan?
je moet, terwijl je de pil slikt, op je hoofd staan, dan 3 keer in je handen klappen, je neus dichthouden en de pil inslikken.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 15:18

Marreke"]
[quote="Sorane schreef:
Weet je wat de grootste reden is dat vrouwen door de pil heen zwanger worden? Verkeerd gebruik.


Op pagina 2 van dit topic heb ik al uitgelegd dat ik zwanger was geworden ondanks juist pilgebruik. Ik zal heus niet de enige zijn waarbij dit gebeurd is, want de pil heeft een betrouwbaarheid van 99%. Het enige alternatief was in die tijd sterilisatie en dat wilden we op dat moment niet

Voor de duidelijkheid, ik ben Bas z'n vrouw.
[/quote]


ik ook, eeeuuh ik bedoel niet dat ik bas zn vrouw ben maar wel dat ik ondanks juist gebruik van de pil toch echt zwanger was Haha!

Bas232

Berichten: 1088
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: Heppen, Belgie, Europa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 15:19

Marreke schreef:
Voor de duidelijkheid, ik ben Bas z'n vrouw.


Om het nog duidelijker te maken, ze kent alles van medicijnen en die zaken.....
Zelfs onze huisdocter ligt vaak overhoop met haar...zijn ze weer eens aan het overleggen wat de docter moet voorschrijven Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 15:20

Tessebes"]
[quote="Sorane"][quote="Tessebes"]
[quote="Sorane schreef:
Er zijn tegenwoordig zo vreselijk veel manieren om je tegen zwangerschap te beschermen dat ongewenste zwangerschap bijna niet meer mogelijk zou moeten zijn.


Idd.... bijna.
[/quote]

Weet je wat de grootste reden is dat vrouwen door de pil heen zwanger worden? Verkeerd gebruik.
[/quote]

Ja joh? Hoe kan dat dan?
[/quote]

Nou doe eens een gok wijsneus

En Marreke,
Ik moet heel eerlijk zijn dat ik niet het hele topic goed heb doorgelezen, dus ik heb jouw stukje denk ik over het hoofd gezien.
Ik ga aan dat fout gebruik de grootste reden is, maar er zijn nog zat andere redenen.
Jij hebt gewoon heel erg veel pech gehad, maar ik ben blij dat ik van die pil af ben.....

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 15:21

SuperPepeijn"]
[quote="Tessebes schreef:
Ja joh? Hoe kan dat dan?
je moet, terwijl je de pil slikt, op je hoofd staan, dan 3 keer in je handen klappen, je neus dichthouden en de pil inslikken.
[/quote]

Pfffff.... echt weer zo'n mannenopmerking.

Ik neem aan dat er onderzoek is geweest naar wat Sorane zegt, ik vraag me af wat daaruit is gekomen.
Er worden ook vrouwen zwanger die de pil wel op de juiste manier gebruiken (zie gijsenkim en marreke).

Bas232

Berichten: 1088
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: Heppen, Belgie, Europa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 15:22

Sorane schreef:
Ik ga aan dat fout gebruik de grootste reden is, maar er zijn nog zat andere redenen.
Jij hebt gewoon heel erg veel pech gehad, maar ik ben blij dat ik van die pil af ben.....


Mar, die is nu aan de staafjes Haha!
Laatst bijgewerkt door Bas232 op 18-12-03 15:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 15:24

Tessebes"]
[quote="SuperPepeijn"][quote="Tessebes schreef:
Ja joh? Hoe kan dat dan?
je moet, terwijl je de pil slikt, op je hoofd staan, dan 3 keer in je handen klappen, je neus dichthouden en de pil inslikken.
[/quote]

Pfffff.... echt weer zo'n mannenopmerking.

Ik neem aan dat er onderzoek is geweest naar wat Sorane zegt, ik vraag me af wat daaruit is gekomen.
Er worden ook vrouwen zwanger die de pil wel op de juiste manier gebruiken (zie gijsenkim en marreke).
[/quote]
Daar is inderdaad onderzoek naar geweest! Ik kan misschien zelfs het onderzoeksrapport nog boven water vissen. Als ik het hier thuis niet meer heb zal ik morgen als ik naar college ga, even in de bied kijken daar ligt het zeker weten. En anders kun je het vast wel ergens opvragen.

Ik heb meegedaan aan de testfase van de Nuvaring, dat ging via mijn huisarts en ik kreeg toen ook allerlei van die rapportages en dan moest je weer enquetes invullen etc etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 15:27

Bas232"]
[quote="Sorane schreef:
Ik ga aan dat fout gebruik de grootste reden is, maar er zijn nog zat andere redenen.
Jij hebt gewoon heel erg veel pech gehad, maar ik ben blij dat ik van die pil af ben.....


Mar die is nu aan de staafjes Haha!
[/quote]
Whaaa ik moet er niet aan denken, heb je het formaat van die dingen al gezien??? Voor geen goud dat ze dat in mijn lijf doen (ja ik ben een scheiterd wat naalden betreft Bloos )

Ik gebruik nu de Nuvaring. Dat bevalt mij heel erg goed, je kan het niet vergeten, je merkt er niets van en het wordt nog steeds vergoed door de verzekering Haha!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 15:28

Ik heb een link gekregen van een vriendin die niet wil reageren hier.
Als hij te schokkend is moet iemand hem er maar af halen.

Dit gaat over abortussen : http://www.mttu.com/abort-pics/
WAARSCHUWING: deze site laat schokkende foto's zien van geaborteerde foetussen. Bedenk dus van tevoren goed of je dit wel wil zien.

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 15:29

Tessebes schreef:
Maar mannen die dus geen vader willen worden, die moeten dan ook met niemand naar bed gaan dus?


Jawel, hoor: nadat ze 'er' een knoop in hebben laten leggen
en middels zorgvuldige nacontrole hebben laten vaststellen
dat ze geen vader meer kunnen worden.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 15:30

ik heb Gijs gewoon naart ziekenhuis gestuurd, mijn tijd van verantwoording nemen zat erop vond ik,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 15:32

Sorane,
Dat ding is formaat lucifer, da's toch niet zo groot?
En wat is nou erg aan 1 x in de drie jaar dat ding verwisselen? Je hebt maar een week een blauwe arm Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 15:32

gijsenkim schreef:
ik heb Gijs gewoon naart ziekenhuis gestuurd, mijn tijd van verantwoording nemen zat erop vond ik,


Ik vind dat je dat dus niet kan maken. Hoe kun je nou iemand verplichten iets te doen omdat jij je verantwoording niet meer wil nemen. Verward Dat zou ik dus never ooit doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 15:33

Marreke schreef:
Sorane,
Dat ding is formaat lucifer, da's toch niet zo groot?
En wat is nou erg aan 1 x in de drie jaar dat ding verwisselen? Je hebt maar een week een blauwe arm Haha!

Ja ik heb hem gezien. Hij moet er ook nog uit. En ik ben gewoon erg bang voor dat soort dingen, als ik bloed moet laten onderzoeken zit ik al in de zenuwen, dus laat staan als er zo'n gevaarte in moet . Nee das voor mij echt geen optie.
Ik vind het heel knap dat jij het doet hoor!! OK dan! Het lijkt ook de ideale oplossing, maar ik vind het gewoon eng Bloos