(wat 'n onzin,ik ben pas 18 maar oké
)nu komt het;
Gisteren had ik 'n feestje van een vriend, en mijn goeie vriendin was er ook. Ze had al verteld dat haar vroegere crush ook zou komen. Deze jongen had ik nog nooit gezien, wist niet hoe 'ie eruit zou zien.
Jullie raden het vast al, er stond opeens een hele leuke knappe jongeman tegenover me
Ik was 100% nuchter, en ik vond 'm helemaal 't einde... zwarte haartjes, cute, zelfde muzieksmaak, grappig etc...nú kan ik niet meer stilzitten. Ik durfde gisteren namelijk geen gesprek aan te knopen omdat m'n vriendin later zei dat dát haar crush was van 2 jaar geleden. Hij stond wel een paar keer naast me, wat gelachen.
Rond half 2 toen ik naar huis wou rijden, heeft ie een paar zinnen gezegd, inc nog een goede avond gewenst. Ik heb op ze getoeterd en ben naar huis gereden, meteen een vriendschapsverzoek gestuurd

wat ik weet van mijn vriendin is dat 'ie best rustig is, iewat verlegen.
oké, ik ben radeloos. Wat normaal heel makkelijk gaat, lijkt nu niet te lukken, want ik shake
Een gesprek proberen aan te gaan? gewoon vergeten aangezien mijn vriendin 'm 2/3 jaar geleden zag zitten? Ik weet het niet.. Tips ? ik ben zo radeloos hahaha

ik ga bidden voor 't beste
dan maar weer geduldig wachten tot de volgende gemene vlinder-aanval
Wat een bummer
) gevraagd of hij ook keek etc. Maar oké. Tegen mijn goede vriend (is dus zijn collega/vriend) zegt hij ook niet veel. Ik wacht gewoon eventjes en dan zie ik wel ^^ hopelijk gaat 'ie me niet lastig vinden hahaha