- Van de week bij de AH hoefde iemand haar Hup Holland Hamster niet en vroeg ik of ik hem mocht hebben. Dat mocht niet alleen, ze kwam me even later ook nog vier andere hamsters in de handen drukken die ze ergens vandaan had getoverd. Zo lief!
- Ik had een oproepje voor Hup Holland Hamsters op de plaatselijke weggeefhoek gezet op facebook. Binnen 4 uur tijd had ik dankzij 3 verschillende mensen alle 5 de ontbrekende hamsters verzameld! Gratis en zonder tegenprestatie, kon ze zo op komen halen!
- Ik kocht een dure brievenbus en de kassadame scande zomaar voor ons een 20% kortingsbriefje wat we eigenlijk zelf hadden moeten hebben om recht te hebben op die korting, scheelde ons 21 euro!!
- Ik kreeg dit weekeind ineens last van een ontstoken teen en belde mijn pedicure (waar ik pas 1 keer geweest was) of ik maandag terecht kon. Omdat ze weet hoe ik hiervan in de stress raak en begreep dat ik er erg veel last van had zei ze dat ik vanavond al mocht komen! En ze heeft me niet eens meer laten betalen dan anders want ze had geen weekeindtarief zei ze want ze werkte nooit in het weekeind, een echte uitzondering dus. Ik vond dit zoooooooo ontzettend lief van haar, en heb haar natuurlijk wel wat extra gegeven voor deze topservice.
Al met al valt het me op hoeveel mensen de laatste dagen met lieve acties op mijn pad komen, zonder daar wat voor terug te verwachten.
Ik ben benieuwd of jullie ook wel eens zulke dingen meemaken en of je je dan ook zo gelukkig voelt daarmee? Vertel op!

Die man was heel behulpzaam en kwam met een heel apparaat aanzetten en hij vertelde hele verhalen over dat hij vroeger ook paardgereden had. (de beste man was zeker 70+). Zo aardig!