Het begon allemaal gisterenavond, ik ben een enorme klier als het gaat om slapen, ik kan totaal niet tegen lichtjes enzo, en gisterenavond was er opeens een lichtje wat er niet hoorde te zijn, dus ik vriendlief uit bed gestuurd om te kijken wat het was, die kon niks vinden en na een tijdje ben ik me al irriterend aan het lichtje in slaap gevallen..
Tot ik rond 3 uur wakker werd, van niks? Even later keek ik naar het lichtje, en precies op dat moment was er een klap/boem/bam en was het lichtje opeens weg.. Dus ik zat meteen rechtop in bed, en vriendjelief was inmiddels wakker, dus die op pad gestuurd om te kijken wat het was, niks te vinden..
Na een tijdje wakker liggen besloot ik voor mezelf dat het vast een tuinlampje is geweest met een spelende kat oid, en net op het moment dat ik n beetje gekalmeerd was m'n ogen wilde sluiten voor nog een paar uurtjes slaap..
*FLITS*
Een enorme lichtflits, zonder geluid n beetje oranje van kleur en de flits was buiten, maar vulde onze hele slaapkamer zo ongeveer met licht (daar zit nog een woonkamer en een hal tussen)
Weer rechtop in bed, vriendlief weer op pad, weer niks te vinden/zien..
En nu lig ik dus weer wakker te zijn omdat ik totaal niet kan relativeren wat het is geweest, het kan geen langsrijdende auto oid zijn, dat ziet er heel anders uit..