Ik zit nu op een MBO niveau 4 opleiding, namelijk doktersassistente.
Ik zit nu in het 2e jaar en volgend jaar is mijn 3e jaar.
Maar wat wil ik hierna?
Ik roep al een tijdje, ik ga werken, als wat maakt me niet uit, al is het in een winkel of wat dan ook, als ik het maar naar mijn zin heb en geld verdien en niet hoef te leren.
Maar ik heb opzich best een goed geheugen en kan best goed leren (op wiskunde/rekenen na, ik kan het wel als ik het door heb). En dus vind ik het wel een beetje zonde om hier niks mee te doen, want ik weet dat ik beter kan dan wat ik nu doe. Maar mijn motivatie is gewoon weg
En omdat ik niet weet wat ik precies wil, heb ik ook niet echt super erge motivatie voor het hbo, heel veel mensen hebben een doel voor ogen, maar ik weet het echt niet, en dit was al in de 4e van het VMBO-T toen ik mijn keuze moest maken op 16-jarige leeftijd.
Wat ik nu doe vind ik opzich leuk en interessant maar al die ingreepjes enz. hoeft van mij niet, zet mij maar achter de balie en ik vind het prima. Ik wil absoluut geen mensen gaan verzorgen of wassen, dus verpleegkundige is denk ook geen optie. Dieren vind ik erg leuk maar zie hier geen banenkans in en uiterlijke verzorging lijkt me ook super leuk. Het liefste zie ik mij dan wel een werken en leren opleiding doen. Gezondheidszorg vind ik leuk zolang ik maar geen hele enge dingen zie en patienten moet wassen enz.
Dus wie heeft er een idee voor mij?