Ik kan daar dus echt niet tegen he! Mensen die met hun mond (wijd) open eten en ook nog eens geluid daarbij maken.
Verder snap ik het ook niet echt, zelf geprobeerd met mijn mond open te eten maar dat vind ik echt niet fijner/beter/lekkerder.
En dan hebben we nog de chips-eters met de lekkere kraakgeluiden - wat lekker echoot met mond open
. Napoleons moeten we natuurlijk niet vergeten, daar kun je ook zo lekker op smakken
Dan hebben we nog het boeren - ja dat doe ik zelf ook wel eens. Maar alleen thuis of waar niemand bij is dan en niet hard.
Vriendin van mij (mag (te) veel van haar ouders) laat ze ongeremd eruit komen. En dan ook op school, met andere klasgenoten erbij. Heb zelfs wel eens gehad dat mensen mij ervoor aankeken omdat ze dus niet zagen dat zei het was. Ze doet het zelfs bij mij thuis en bij andere mensen
. Mn moeder riep een keer naar mij (vanuit andere kamer) dat ik niet zo hard moest boeren, maar dat was ik dus niet. Ze zei er niks over. Maar dat terzijde.Iemand meer frustraties betreft eten?
Groetjes
hoop dat dit goed staat trouwens

Of iets als ham ofzo... Iehl iehl iehl.