Anoniem nummer

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

OdiEtAmo

Anoniem nummer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-14 15:58

Hierbij een oproep aan iedereen die belt met een anoniem nummer en vervolgens geen voicemail achter laat.
Hou op! :')

Goed, al een paar keer ben ik deze en vorige week gebeld door een anoniem nummer.
De eerste keer werd er nog doorgeschakeld met de voicemail waarop een (mannelijke?) zucht was te horen.

Nu weet ik dat telefoonproviders vaak anoniem bellen en ik heb net een nieuw abbonnement afgesloten...
Zouden zij het zijn?
Een bekende zal toch al lang een appje hebben gestuurd? Of indien het belangrijk was een voicemail hebben ingesproken?
Maar waarom dan steeds toch weer bellen?
Weet diegene niet dat er 'onbekend' in beeld komt te staan?

Inmiddels hou ik mijn telefoon dicht in de buurt, wil nu wel eens weten wie de anonieme beller is. :Y)
Nu werd ik net gebeld (!) YES zou je denken, maar ik zat in de auto dus kon niet opnemen!

Wat een ergernis :')

Hierbij een oproep aan de anonieme beller, laat een voicemail bericht achter, bel bekend, stuur een bericht of bel gewoon niet meer.
Dankudanku :')

Ladybird

Re: Anoniem nummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 16:02

Ik neem nooit op als het Anoniem is := ik heb een paar keer hele enge mannetjes aan de lijn gehad

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 16:03

Hoi sorry dat was ik. Om te melden dat je een miljoen gewonnen had. Maar je nam maar niet op dus ik heb het maar aan de volgende gegeven. Sorry!

BenaLaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 16:04

Hier zijn het steevast callcentra die anoniem bellen. Is t opnemen dus vaak toch niet waard, maar ik snap je nieuwsgierigheid!!!

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-14 16:05

Kwanyin schreef:
Hoi sorry dat was ik. Om te melden dat je een miljoen gewonnen had. Maar je nam maar niet op dus ik heb het maar aan de volgende gegeven. Sorry!

Je had best mijn voicemail in mogen spreken -O-

Weet ook wel dat het wat overdreven is maar ik ben een tijd geleden gestalkt dus krijg hier echt de kriebels van.

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 16:07

Bij mij zijn het meestal lui met aanbiedingen. Of mijn moeder haha. Ze kunnen (beide) erg hardnekkig blijven bellen haha

xLaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 16:23

Mijn vriend is een periode anoniem gebeld. Maar er werd nooit wat gezegd als je opnam. Uiteindelijk is het bellen gestopt.
Ik heb het toevallig nu ook, en na twee keer opnemen en niks horen neem ik niet meer op.
Is de lol er zo van af denk ik..

Fink

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 16:30

xLaura schreef:
Mijn vriend is een periode anoniem gebeld. Maar er werd nooit wat gezegd als je opnam. Uiteindelijk is het bellen gestopt.
Ik heb het toevallig nu ook, en na twee keer opnemen en niks horen neem ik niet meer op.
Is de lol er zo van af denk ik..

Dit heb ik ook een hele lange tijd gehad, en ook een keer toen nam ik op en toen werd er gezegd ''Hallo Nikki'' En dat was vrij laat op de avond, dat was echt creepy :')

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 16:33

Dat heb ik dus ook deze week! Al 2x gebeld op een moment dat ik niet op kon nemen, maar geen idee wie het is -O- Ik word nooit gebeld voor commerciële doelen, maar kan me ook niet voorstellen dat vrienden niet even appje sturen. Heel irritant :\

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 16:36

Ik neem echt nooit op dan... Alleen belt mijn werk ook anoniem, dus die krijgen me nooit te pakken xD Gelukkig spreken die gewoon de voicemail in, wel zo handig.

xLaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 17:22

Ah nikki das wel creepy!
Mirriez, inderdaad. Als iemand je wil spreken laten ze wel een bericht achter.

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 19:13

Toevallig rijlessen gehad bij de ANWB? :P

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 19:18

Als ik anoniem gebeld word dan weet ik altijd dat de dierenarts belt :+
Ben altijd verbaasd als het toch een ander blijkt te zijn.

Maar ik begrijp je nieuwsgierigheid als je helemaal geen idee hebt wie het zou kunnen zijn -O-

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 19:20

Ik heb een app op mijn mobiel die alle anonieme bellers weg schakelt.