Paginanummering in Word 2003, liggende pagina's - Probleem!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

martinique

Paginanummering in Word 2003, liggende pagina's - Probleem!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-14 01:20

Oohhhh Help, het kón ook niet goed gaan...

Wij (studiegenootje en ik) moeten morgen onze scriptie inleveren. Alles is klaar, alleen.... De paginanummering gaat fout.
Er zitten enkele liggende pagina's in, en daar nummert hij niet door. Als ik dat vervolgens handmatig toevoeg krijg ik een paginanummer, maar op een willekeurige andere pagina haalt hij het nummer dan weer weg, of zet hij een dubbel nummer. Gek worden we er van. Ik werk in Word 2003 en studiegenoot in Word 2010 en we hebben beiden hetzelfde probleem.
Ik hoop dat er nog iemand met verstand over Word wakker is, via google word ik ook niet wijzer, mijn probleem lijkt uniek te zijn :(

LaCiega

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 01:39

Wat je zou kunnen doen is een kopie van wat er op die liggende pagina's staat maken en die dan op die pagina's (due je weer in staand formaat zet) de kopie als afbeelding erin zetten.

:Y) dit is wel een amateuristische wijze van het eigenlijke probleem oplossen. Hopelijk begrijp je het en heb je er ook wat aan.
Succes!

Nig n kleine edit: al gezocht op de termen "word, page numbering, landscape"?

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-14 01:56

Die termen heeft mijn studiegenoot ook al onderzocht, maar geen succes.
We hebben ze nu in één document allemaal netjes staan, maar dan vervolgens zijn de marges in de helft van het document weer niet goed waardoor de tekst te ver naar boven komt. Pas ik dat aan, maakt het de tekst weer te breed, en dat krijg ik niet goed voor elkaar. Ga nu maar over op de amateuristische wijze, hopelijk krijgen we dat nog goed voor elkaar :P Thanks in ieder geval!

EDIT: Wat een draaaaama zeg. Knippen/plakken methode vind ik te lelijk. Nu alle tabellen er opnieuw ingedaan, ziet er goed uit, en dan wéér heeft pagina 24, een staande notabene, geen nummer.

tesseke

Re: Paginanummering in Word 2003, liggende pagina's - Probleem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 08:46

Waarschijnlijk wel te laat, maar bij je paginanummering kan je kiezen indien je met secties werkt: doornummeren of een nieuwe nummering beginnen.
Dan moet je eerst bij de nummering gaan staan wel.
Dit aanpassen en dan moet het normaal in orde zijn.

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-14 09:32

Ik weet het wat het was, heb secties doorlopend geprobeerd, of nieuwe pagina etc. Op een gegeven moment heb ik alle liggende pagina's gedelete en opnieuw ingevoegd en toen bleef dus pagina 24 als enige zonder nummer en daar dingen wijzigen werkte ook niet. Uiteindelijk rond een uur of 3 heeft mijn studiegenoot het voor elkaae gekregen, maar ik weet niet hoe haha :P
Het is vreselijk dat je scriptie af is en je dan gewoon 5u bezig bent om je lay out (en dan dus in ons geval met name die stomme paginanummering) goed te krijgen.

LaCiega

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 10:16

Oh verschrikkelijk. Gelukkig is het uiteindelijk wel gelukt!