online paardenspel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

okdoei

online paardenspel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-14 20:05

Hallo Allemaal,

Ik ben opzoek naar een leuk online paardenspel, ik heb al horsenation en het paardenspel gehad, maar dat is toch niet echt wat ik leuk vind. ik ben meer van het "echt" rijden enzo.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties,

Groetjes,

nicole_xx

Re: online paardenspel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 20:07

Howrse,
Horsestables.
Etc etc,
Gewoon Googlen :D

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 20:09

Als je het niet erg vind om te moeten betalen, zou je echt eens Star Stable online moeten proberen. Dan rijd je op een paard door een 3d wereld. Je kunt het gratis spelen, maar dan krijg je na een paar dagen geen opdrachten enzo meer. Als je wel betaalt kun je rijden in een wereld die wel 5 keer zo groot is en krijg je zo veel opdrachten dat je na een jaar nog niet bent uitgespeeld :D

okdoei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-14 20:23

Oké, @Karla_1999 is dat erg duur?

Mouzs_engel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 20:25

Karla_1999 schreef:
Als je het niet erg vind om te moeten betalen, zou je echt eens Star Stable online moeten proberen. Dan rijd je op een paard door een 3d wereld. Je kunt het gratis spelen, maar dan krijg je na een paar dagen geen opdrachten enzo meer. Als je wel betaalt kun je rijden in een wereld die wel 5 keer zo groot is en krijg je zo veel opdrachten dat je na een jaar nog niet bent uitgespeeld :D

Moet je dit downloaden?

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 20:33

beauXayala schreef:
Oké, @Karla_1999 is dat erg duur?

Het is maar wat je duur vind. Je kunt zelf kiezen hoe je wilt betalen:
1 maand: €6,95
3 maanden: €12,95
6 maanden €24,94
Lifetime: €59,95 (dus 1 keer betalen en dan ben je voor altijd star rider (betaalt member))
(de website ligt er even uit, dus ik weet niet zeker of dit de precieze prijzen zijn. Als dit ze niet zijn, zit het er in ieder geval heel dicht bij)

Ik vind het helemaal niet duur voor wat je allemaal kunt doen en vvoor hoe het er allemaal uit ziet (ik betaal overigens elke 3 maanden, maar ga waarschijnlijk binnenkort lifetime kopen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 20:35

Karla_1999 schreef:

Dit dus :D :j

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 20:36

Julot_Engel schreef:
Karla_1999 schreef:

Moet je dit downloaden?

Ja, je moet het downloaden. Het is overigens wel online, dus je speelt met echte andere mensen en je kunt dus ook samen met je vrienden spelen. Je hebt dus wel internet voor nodig om het te kunnen spelen ;)

okdoei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-14 21:16

oké het klinkt wel heel leuk, maar het is toch wel vrij prijzig vind ik.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 21:06