Dank jullie wel.
Problemen op de werkvloer, bij mijn locatie is dat er niet methodisch gewerkt wordt. Ik had dan ook een stelling: Op locatie ... moet er methodisch gewerkt worden om kwalitatieve ondersteuning te leveren. Maar dat is niet prikkelt, bijna iedereen zal het hiermee eens zijn....
Wmo heb ik zeker een stelling over LVB-ers zullen vereenzamen als gevolg van de invoering van de Wmo. Hierin kwam ik inderdaad informatie tegen over community care.
Waar ik ook nog aan dacht is dat de rol van regiebegeleider uitgevoerd moet worden door een HBO-er. Rol van regiebegeleider is soort van casemanager en nu is het nog een rol binnen de functie van begeleider, dus ook mbo.
En ik wil nog iets mbt mijn onderzoek. Maar om daar een prikkelende stelling over te bedenken is lastig. Dit gaat over het implementeren van een verandering en de veranderbereidheid van betrokkenen. Ik kan wel stellen dat; “Medewerkers betrokken moeten worden om een verandering succesvol te implementeren.” Maar hier zullen ook veel mensen het mee eens zijn….dus niet prikkelend….
Dat is vooral mijn struikelblok, dat het geen prikkelende discussieerbare stelling is.
Ik zal ook nog even op de site kijkendie Suuszels noemt