Batterij Samsung Galaxy S4 mini

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xSannee

Batterij Samsung Galaxy S4 mini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-14 18:55

De batterij van mijn nieuwe telefoon (de Samsung Galaxy S4 mini dus) doet ontzettend vreemd.
Hij loopt ten eerste vrij snel leeg, maar na wat instellingen te hebben veranderd is dat al een stuk verbeterd.
maar zodra de batterij tussen de 40% en 30% komt valt de telefoon uit en is niet meer aan te krijgen.
Pas als ik de oplader er aan doe, gaat hij weer aan, maar is de batteij opeens leeggelopen tot 0%.
Ik heb nu telkens het geluk dat ik op die momenten thuis ben maar ik neem aan dat dit niet normaal is.

Heeft iemand hier ervaring mee?

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Batterij Samsung Galaxy S4 mini

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 18:59

Ik heb wel eens meer van dit soort gevallen gehoord.. misschien een nieuwe accu proberen, die zijn niet zo heel duur. En anders even contact opnemen met de fabrikant.

Tara_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 19:05

Bij een nieuwe telefoon kun je toch terug vallen op de garantie??
En anders idd een nieuwe batterij kopen, zijn niet zo heel duur.

Diaana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 19:05

Ik heb ook de s4 mini en mijn batterij is ook heel snel leeg.. soms kan ik er niet eens een halve dag mee doen. Of als ik hem thuis laat de hele dag als ik weg ben en er dus niks mee doe, is die leeg als ik thuis kom :?
Tussen de 10-20% valt hij al uit .. :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 19:07

Dit komt wel vaker voor bij de Samsungs...

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-14 19:11

Ik ga inderdaad even bellen met de provider en samsung,
ik had hiervoor ook een samsung en die werkte prima (die had alleen een kapot scherm en een veel te klein geheugen)

Ik kom er dus wel de hele dag mee door alleen valt hij uit zonder bij 0% te zijn.

Ik ga morgen even bellen en als die niets kunnen/willen ga ik een nieuwe batterij proberen.

Lynaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 19:13

Ik heb hem ook, nu een maand of 4 a 5. Ik kan er wel lang mee (soms wel 1,5 dag)

Lijkt me niet goed dat de jouwe zomaar leegloopt, zou er toch even mee terug gaan!

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 13:11

mijn telefoon leek zichzelf leeg te trekken. weer terug gezet op fabrieksinstellingen toen was het goed. valt somd tussen de 15 en 0% uit.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 21:42

Ik heb ook een S4 mini en eigenlijk geen problemen ermee. Loopt alleen snel leeg als ik de GPS aan laat staan, anders valt het allemaal erg mee. Mijne valt eigenlijk nooit uit, maar eerlijk gezegd geloof ik niet dat die ooit in de buurt van de 30% komt, want dan heb ik hem alweer aan de lader hangen :=

Myrthe64

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 21:46

Ik heb nu zelf de s4 mini maar nergens last van. Juist een goede batterij die snel oplaad maar niet snel leegloopt. Wel had Ik Dit probleem bij de s2 en mn broertjr bij zijn samsung. Komt dus vaker voor bij samsung. Mijn s2 is kwijt geraakt, mijn broertje heeft nieuwe accu. Met de nieuwe accu doet hij het wel goed.

Mijn tip dus; koop een nieuwe accu!

Gigixponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 21:56

Mijn S4 mini ligt standaard elke nacht in de lader. Hij is op dit moment 28% en nog helemaal in orde! :D Hij valt echt niet vaak uit, meestal pas rond 5%. En als ik hem thuis laat, ook gewoon helemaal goed nog! Ik zou dus ook voor een nieuwe batterij gaan.

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 21:59

Ik had het 3 weken geleden met mijn s3 mini. Ook ineens dat hij uitviel en bij herstarten gaf die 0% aan.
Ik heb voor 11 euro een nieuwe batterij besteld en geen probleem gehad.

Bij mij begon het trouwens na een update van samsung.