Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Goof schreef:Niet. Ieder kind zal vroeg of laat eens proberen te roken, en ja, daar zijn ze absurd vroeg mee.
Aria_zz schreef:Goof schreef:Niet. Ieder kind zal vroeg of laat eens proberen te roken, en ja, daar zijn ze absurd vroeg mee.
Ben ik helemaal niet mee eens,
Echt niet iedereen gaat roken! Of het zelfs maar proberen.
Goof schreef:Niet. Ieder kind zal vroeg of laat eens proberen te roken, en ja, daar zijn ze absurd vroeg mee.
Ik werk in het middelbaar onderwijs en je zou schrikken van de hoeveelheid bruklassers die al roken en/ of blowen. Sommigen vinden roken zelfs echt heel fout en niet kunnen, maar blowen wel.
Ik ben mentor van een brugklas en voel me niet geroepen om roken te melden aan de ouders. Dat stukje opvoeding is voor thuis en niet voor mij.
Je kunt die meiden er op aanspreken en verder... de ouders komen er vroeg of laat wel achter..
Vind het niet goed voor het vertrouwen voor de kinderen. Het is immers iets wat ze zichzelf aan doen, kijk als ze nou een raam in hadden gegooid bij TS vond ik het een hele andere situatie... saskiakefie schreef:Wat is daar flink aan? Eventuele gevolgen kunnen best komen maar niet door het verklikken van iemand anders. Leer je als kind immers ook dat je niet mag verklikken..Vind het niet goed voor het vertrouwen voor de kinderen. Het is immers iets wat ze zichzelf aan doen, kijk als ze nou een raam in hadden gegooid bij TS vond ik het een hele andere situatie...