Mijn vriend en ik zijn hard aan het werk en willen eens wat om ons heen gaan kijken wat betreft verhuizen. We hebben een aantal eisen, maar we hebben echt geen idee waar we precies moeten zoeken. We willen wat meer in een buitengebied wonen, dieren aan huis en vlakbij natuur.
Zijn ouders wonen in Nijmegen, mijn ouders in Denhaag. Lekker uit elkaar dus. Ergens daar breed vlakbij/tussenin/boven/onder zou fijn zijn. Geen Friesland, Groningen, Limburg, Noord Holland en Zeeland dus.
Oke hier komen onze eisjes:
- Paarden aan huis, minimale perceelopp toch wel 3500m2 om mee te beginnen (bak etc is absoluut niet nodig)
- Vlakbij mooie uitrijmogelijkheden. Niet een parkje maar echt een mooi groot bos
- Vlakbij steden (binnen 30 min rijden) zoals bijv arnhem, apeldoorn, nijmegen, utrecht?
- Max 350.000
Jullie bokkers wonen overal, in welke dorpen/gemeenten moeten wij zoeken om dit te kunnen vinden? Wie woont ergens en denkt nu, goh dat lijkt wel de woonplaats waar ik woon!
We wonen nu in Denhaag en willen ons nu vooral heel erg goed orienteren. Steeds wanneer we het er over hebben komen we er maar niet uit, waar is dat wat we zoeken!?

Maar ik werk in het onderwijs en kan makkelijk van baan switchen. Mijn vriend werkt in de logistiek in die sector zijn best wat banen. We zijn ons ervan bewust dat we waarschijnlijk een flinke tijd flink moeten reizen, maar je moet toch een keer de stap nemen. We hebben nu geen kinderen waar we rekening mee moeten houden, voor je het weet ben je gebonden en komt het er niet meer van..