Samsung galaxy S5 of de note 3?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

DewiRox

Samsung galaxy S5 of de note 3?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-14 19:40

Hi!

Aankomend weekend mag ik mijn abonnement weer verlengen en dus een nieuwe telefoon uitkiezen. Ik heb nu de S3 en weet ook zeker dat ik in ieder geval voor een Samsung kies.

Alleen...
Ik kan dus gewoon echt niet kiezen tussen deze 2. Ik heb op internet gekeken, filmpjes gekeken en bij de phone house geweest om me te laten informeren en ze in het echt te kunnen bekijken. Maar ik weet het gewoon echt niet.

De S5 is natuurlijk de het nieuwste model, maar de note 3 doet er weinig aan onder en ik vind deze er erg mooi uitzien. Ik kan natuurlijk wachten op een nieuwe note, maar die verwachten ze pas eind dit jaar en de telefoon die ik nu heb heeft al wat problemen.

Dus, ik weet dat ik zelf de beslissing moet nemen, maar welke zouden jullie kiezen?

janahxginger

Re: Samsung galaxy S5 of de note 3?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 19:42

Is de s5 niet groter dan de note 3? Zoja zou ik voor de note 3 gaan. Ik vind de s4 al lijken op mijn samsung tablet van grootte etc. Laat staan een s5.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 19:46

Ik ga zelf ook bijna een Note 3 kopen! :) Ik vind het sowieso al een prachtige telefoon, en die S5 vind ik eerlijk gezegd vreselijk... Vind het helemaal geen mooi ding. De note 3 is met leer afgewerkt.

En ik denk ook dat aan de S5 verder niet heel veel aan is toegevoegd... Je kan je hartslag ermee opmeten enzo. En daar betaal je dan 600 euro voor. Ook is de note 3 goedkoper. Heb hem een keer voor 340 gezien. Hij werkt verder ook goed, en als je van groot scherm houdt is het helemaal ideaal. Jep, note 3! :)

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-14 19:50

Ik vind de note 3 inderdaad ook veel mooier dan de S5. Daarnaast heb ik ook helemaal geen behoefte aan die sport en gezondheids toevoegingen die bij de S5 zitten.

Maar bij de phone house zeiden ze dat ik beter voor het nieuwste kon gaan, al ben ik het hier niet helemaal mee eens. Ik kan me niet voorstellen dat er veel merkbaar verschil zal zitten tussen de S5 en de note.

Misschien wordt het dan toch maar gewoon de note 3.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-14 19:51

Voor de grootte hoef je het inderdaad ook niet meer te laten volgens mij.

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 19:52

ik heb een note 3, super fijne telefoon!

janahxginger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 19:53

Tegenwoordig heb je al gsm's die niet in je handen passen. De gezondsheidstoevoegingen vind ik ook maar onnuttig. En is het ook betrouwbaar genoeg...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 19:57

ValerieM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 20:01

Ik snap wel waarom ze zeggen dat je voor het nieuwste moet gaan: levert meer op.
De note 3 doet er echt niet onder en zo oud is die nog niet. Ik vind hem ook mooier afgewerkt met dat leer.

OW toeval: reclame van de s5 op tv :') hij is spat waterdicht ofzo? Ik vraag me dan weer af wanneer dat handig is haha :')