Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
het enige wat je kan doen is er voor ze zijn. Nu, maar ook ovet een paar maanden..
Anoniem schreef:Ohw wat heftig..... Sterkte TS.
En uit ervaring kan ik helaas spreken: Je bent nooit te veel, je aandacht is nooit te veel, je troostende woorden of stil gezelschap is nooit te veel. Als iemand er op een moment even geen behoefte aan heeft, zullen ze dat aangeven. Vragen om aandacht of gezelschap is vele malen moeilijker. Helpen kun je ze niet, er gewoon zijn, dat is genoeg en heel belangrijk. En vergeet jezelf niet.....
VeraPopeye schreef:Anoniem schreef:Ohw wat heftig..... Sterkte TS.
En uit ervaring kan ik helaas spreken: Je bent nooit te veel, je aandacht is nooit te veel, je troostende woorden of stil gezelschap is nooit te veel. Als iemand er op een moment even geen behoefte aan heeft, zullen ze dat aangeven. Vragen om aandacht of gezelschap is vele malen moeilijker. Helpen kun je ze niet, er gewoon zijn, dat is genoeg en heel belangrijk. En vergeet jezelf niet.....
Hier ben ik het toch niet helemaal mee eens, je kunt altijd teveel zijn als mensen zulk verdriet hebben, en of ze het aangeven verschilt ook maar.. Mijn schoonvader is zijn vrouw verloren en die wordt af en toe gek van iedereen, maar aangeven ho maar..
Ts, je kent deze mensen goed, dus probeer het zelf een beetje in te schatten, geef aan dat ze het gewoon kunnen zeggen als het teveel wordt. Heel veel sterkte, en ook voor haar man.