hoezo agressief?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 16:35

Lekker stomme mensen heb je toch ook!

Reed ik gisteren weer naar huis van de paarden vandaan. Ik fietste op het fietspad en er kwam een auto aan die afsloeg. Ik had voorrang, en dat weet ik zeker. Maar die auto zag mij aankomen en gaf nog ff gas om zo zich er voor te gooien , maar ik ging ook harder fietsen Extreme duivel Dus hij moest naar de andere weg helft uitwijken (hij reed dus spook) , eigen schuld, tis jammer dat ie tegen niemand aanreed, want ik had hem nog wel willen zien hoe hij dat aan de politie uit ging leggen! Haha!

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 16:38

Die vrouw is echt super!!
Zulke mensen moeten er meer zijn.
Goed van je dat je aangifte gaat doen (of inmiddels hebt gedaan dat wwet ik niet Haha! ) Wat een sukkel zeg bah Boos!

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-03 16:51

yep ik heb aangifte gedaan, ben net terug.
Ze gaan contact opnemen met die mevrouw om haar verhaal te horen en vervolgens die man. Die moet dan op het bureau komen en gaan ze dan horen, hij kan dan zijn verklaring afleggen.
Vervolgens willen ze het naar de officier v justitie doen, en danis het afwachten of ze er iets mee doen.
Het belangrijkste: dat die man op zijn gedrag gewezen wordt, dat wordt hoe dan ook gedaan en daar ging het mij om.

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-03 16:53

Bas232 schreef:
Wat die man deed kan echt niet, volledig mee eens....maar!

Jij bent er zelf ook deels schuld aan.

Blijkbaar had je de snelheid en afstand van die man verkeerd ingeschat, kan gebeuren.
Dat hij dan vervolgens gaat bumperkleven (mag ook niet) had je het beste gewoon laten doen.
Jij bent toen 2 maal expres op de rem gaan staan (mag ook niet), maar zoiets werkt als een rode lap op een stier.

Ik vind dat jullie beide schuld hebben.
Die man voor het uistappen en jij voor het hinderen en express 2x remmen....
Ik vermoed dan ook dat je aangifte weinig gaat uithalen....


dat remmen durfde ik ook niet goed te doen hoor, het was meer om hem attent te maken dat hij wat meer afstand moest houden. Zo dicht als hij op mij zat was echt heel erg beangstigend.
Misschien dat het niet goed gepraat kan worden, maar er gaat op zo'n moment erg veel door je hoofd kan ik je vertellen.

Bas232

Berichten: 1088
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: Heppen, Belgie, Europa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 17:39

Hoi Kyra,

Ik kan je enkel aanraden als zoiets weer gebeurd, gewoon rustig doorrijden en negeren....
Dat soort gasten halen je dan snel genoeg in en rijden door.

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-03 17:41

Je hebt helemaal gelijk!

Jokonootje

Berichten: 4854
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 18:04

Kyra"]
[quote="Bas232 schreef:
Wat die man deed kan echt niet, volledig mee eens....maar!

Jij bent er zelf ook deels schuld aan.

Blijkbaar had je de snelheid en afstand van die man verkeerd ingeschat, kan gebeuren.
Dat hij dan vervolgens gaat bumperkleven (mag ook niet) had je het beste gewoon laten doen.
Jij bent toen 2 maal expres op de rem gaan staan (mag ook niet), maar zoiets werkt als een rode lap op een stier.

Ik vind dat jullie beide schuld hebben.
Die man voor het uistappen en jij voor het hinderen en express 2x remmen....
Ik vermoed dan ook dat je aangifte weinig gaat uithalen....


dat remmen durfde ik ook niet goed te doen hoor, het was meer om hem attent te maken dat hij wat meer afstand moest houden. Zo dicht als hij op mij zat was echt heel erg beangstigend.
Misschien dat het niet goed gepraat kan worden, maar er gaat op zo'n moment erg veel door je hoofd kan ik je vertellen.
[/quote]


de vriend van een klasgenoot van mij zit op het moment in de gevangenis voor het op zijn rem trappen om een bumperklever attent te maken dat hij er zo dicht op zat...
deze bumperklever schrok zo erg dat hij remde en in een slip raakte en met een kleine 80 km/uur tegen een boom reed... de man zit nu voor de rest van zijn leven in een rolstoel en heeft die jongen dan ook aangeklaagd... de rechter is ingegaan op de eis en hij zit nu voor poging tot doodslag... dit alles omdat hij zonodig even tegen zijn vriendin zei: doe je je gordel even om... ?! en hij tikte de rem aan

kan je dus absoluut aanraden om nooit weer op je rem te trappen ... ookal tikte je `m alleen maar aan zodat je remlichten gingen branden...

Die man kreeg ook een bekeuring alleen voor het bumperkleven maar ja wat is die 130 euries (of weet ik veel hoeveel euro dat is) nou tegen een tig jaar in de gevangenis zitten voor poging tot doodslag...

maar toch succes en ben blij voor je dat het goed afgelopen is er blijven rare mensen in het verkeer aanwezig !!! ...

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 18:24

Zoals ik al zei, ik had precies hetzelfde gereageerd (moeilijk zeggen natuurlijk) Maar je schrikt je helemaal dood. Goed dat je de auto opslot deedt, wie weet lag je nu anders in het ziekenhuis...maar gelukkig is het toch nog redelijk schrikken, de angst zit er natuurlijk in.
Goed dat je naar het bureau bent gegaan, hopelijk leert die man ervan want daar gaat het toch om...
Erg tof dat die vrouw heeft gebeld, als ze dat niet had gedaan stond je mooi te kijken en kon je denk ik weinig.

Ik hoop dat de schrik er wat uit is, vind het ronduit een EIKEL!

Hercules

Berichten: 223
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 22:41

Hoi Kyra.

Ik dacht...kom laat ik eens weer wat lezen op Bokt, maar dit slaat alles! Waar was dat? Ik dacht dat Apeldoorn nog redelijk normaal was, maar het begint op de randstad te lijken...

Hoe is het nu met je?

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-03 13:02

BeNGeL"]
[quote="Kyra"][quote="Bas232 schreef:
Wat die man deed kan echt niet, volledig mee eens....maar!

Jij bent er zelf ook deels schuld aan.

Blijkbaar had je de snelheid en afstand van die man verkeerd ingeschat, kan gebeuren.
Dat hij dan vervolgens gaat bumperkleven (mag ook niet) had je het beste gewoon laten doen.
Jij bent toen 2 maal expres op de rem gaan staan (mag ook niet), maar zoiets werkt als een rode lap op een stier.

Ik vind dat jullie beide schuld hebben.
Die man voor het uistappen en jij voor het hinderen en express 2x remmen....
Ik vermoed dan ook dat je aangifte weinig gaat uithalen....


dat remmen durfde ik ook niet goed te doen hoor, het was meer om hem attent te maken dat hij wat meer afstand moest houden. Zo dicht als hij op mij zat was echt heel erg beangstigend.
Misschien dat het niet goed gepraat kan worden, maar er gaat op zo'n moment erg veel door je hoofd kan ik je vertellen.
[/quote]


de vriend van een klasgenoot van mij zit op het moment in de gevangenis voor het op zijn rem trappen om een bumperklever attent te maken dat hij er zo dicht op zat...
deze bumperklever schrok zo erg dat hij remde en in een slip raakte en met een kleine 80 km/uur tegen een boom reed... de man zit nu voor de rest van zijn leven in een rolstoel en heeft die jongen dan ook aangeklaagd... de rechter is ingegaan op de eis en hij zit nu voor poging tot doodslag... dit alles omdat hij zonodig even tegen zijn vriendin zei: doe je je gordel even om... ?! en hij tikte de rem aan

kan je dus absoluut aanraden om nooit weer op je rem te trappen ... ookal tikte je `m alleen maar aan zodat je remlichten gingen branden...

Die man kreeg ook een bekeuring alleen voor het bumperkleven maar ja wat is die 130 euries (of weet ik veel hoeveel euro dat is) nou tegen een tig jaar in de gevangenis zitten voor poging tot doodslag...

maar toch succes en ben blij voor je dat het goed afgelopen is er blijven rare mensen in het verkeer aanwezig !!! ...
[/quote]


En dat te bedenken dat ik met mijn autorijlessen altijd juist met remlichten moest waarschuwen. Verward Idd gewoon een tikje tegen het rempedaal geven.

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-03 13:03

Moortje schreef:
Hoi Kyra.

Ik dacht...kom laat ik eens weer wat lezen op Bokt, maar dit slaat alles! Waar was dat? Ik dacht dat Apeldoorn nog redelijk normaal was, maar het begint op de randstad te lijken...

Hoe is het nu met je?


Vlakbij mijn stal, ik moest nog een paar meter afleggen...

En Clien: ja de schrik is er u wel uit hoor. Maar op dat moment...grrr

Allemaal bedankt voor de reacties!
Laatst bijgewerkt door Kyra op 18-12-03 13:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Bas232

Berichten: 1088
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: Heppen, Belgie, Europa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 13:04

Slechte instrukteur.....
Je kan wel een waarschuwing geven, maar dan moet het ook echt zijn om aan te geven dat je gaat remmen, bij bv een stoplicht ofzo....
Klein verschil....

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-03 13:06

Bas232 schreef:
Slechte instrukteur.....
Je kan wel een waarschuwing geven, maar dan moet het ook echt zijn om aan te geven dat je gaat remmen, bij bv een stoplicht ofzo....
Klein verschil....


Ben na verloop van tijd ook overgestapt naar een andere. Maar moest er ineens aan denken dat mij dat toen nog al eens gezegd werd.