Bwegh, stelletjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jorinda

Bwegh, stelletjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-14 00:09

Ben ik de enige die denkt "bweehhhhh" bij sommige stelletjes?
Niet eens alle, maar gewoon van die stelletjes die om alles de hele dag met elkaar giechelen. :r

Neem nou mijn huisgenootje. Tussen onze kamers zit -helaas- maar een gipsen muurtje.
Hij en zijn vriendin liggen/zitten/staan regelmatig tot 2 uur 's nachts te praten en te giechelen met zijn tweetjes.
En daarbij, zijn bed staat tegen 'onze' muur en het kraakt. :r :r :r Kan ik daar wat van zeggen? Of is dat heel onbeleefd? :')

_Zoe

Re: Bwegh, stelletjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 00:17

Als het tot 2 uur s'nachts doorgaat en je er echt last van hebt lijkt het mij dat je dat toch gewoon moet kunnen zeggen :)

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 00:18

Ik ben bang dat ik zelf ook zo'n stelletje ben. Ben nog erg verliefd en gelukkig met mijn vriend.

Als je er last van hebt zou ik het gewoon (netjes) zeggen. Ik zou het zelf vervelend vinden als iemand last van mij en mijn vriend zou hebben.

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 00:21

Góh ik herken je gevoelens echt!
Wij hoorden in ons vorige huis ook regelmatig de buren, die het bed lekker heen en weer lieten gaan :+
Hun kwamen net nieuw wonen, en wij gingen net weg, dus hebben er niks van gezegt maar dat ging ook tot 3 uur snachts door....

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 00:22

Als het niet te vaak gebeurt zou ik het laten voor wat het is.
Mocht het nou dagelijks zijn zou het voor mij een ander verhaal zijn.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 00:23

Nou... Ik ben na 2 jaar ook nog dag in dag uit hartstikke gek op mijn ventje, maar klef zijn we nooit geweest! Gruwelijke hekel aan als mensen elkaar bijna opvreten!

Gewoon wat van zeggen hoor :)

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 00:28

Wij hadden een rustig buurmeisje....
Tot ze een vriend kreeg, wat een ellende! Het kletsen en lachen boeide ons niet zo... Tot het overging tot eh bronstige zeehonden geluiden? Zeeleeuwen? Kwam bij beide van die zegmaar wat een verschrikking.
Paar keer aangehoord maar toen het weer Snachts was en we er wakker van werden een sms gestuurd, toen hoorde je enkel nog wat gepraat.

Het gekke is, nu hebben we nieuwe buren, weer een stelletje met het bed tegen die muur en daar horen we -gelukkig- nooit wat van ook geen gepraat.
Zet mij aan het denken; hoe hard ging het dan bij die vorige er wel niet aan toe dat je alles zo goed hoorde haha....

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 00:32

Waarom zou je je ergeren aan klef gedoe als je er geen last van hebt?
Ik ga eens in de aantal weken naar mijn vriend en dan een weekje, ja dan is het inderdaad klef en co.
En inderdaad het gaat uren over niks, maar ik ben er maar gewoon blij mee, heerlijk om lol te kunnen hebben over niks.

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 00:45

moonfish13 schreef:
Waarom zou je je ergeren aan klef gedoe als je er geen last van hebt?
Ik ga eens in de aantal weken naar mijn vriend en dan een weekje, ja dan is het inderdaad klef en co.
En inderdaad het gaat uren over niks, maar ik ben er maar gewoon blij mee, heerlijk om lol te kunnen hebben over niks.

Ts heeft er duidelijk wel last van, want die hoort tot midden in de nacht gegiechel en dingen die je van anderen eigenlijk niet hoeft te horen, dus dan geef ik haar groot gelijk dat ze zich daar rot aan ergert.
Klef is ook wat anders als de hele boel wakker houden ;)

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-14 00:49

Ik heb het dan ook inderdaad niet over eens in de zoveel tijd, maar toch zeker over 4-5 avonden/nachten per week. Het valt me op als het eens stil is :Y)

Wat bedoel je precies met "waarom zou je je ergens aan ergeren als je er geen last van hebt"? Als je je ergens aan ergert, heb je er toch last van? En als je er geen last van hebt, dan ergert het toch niet :P Ik denk dat het redelijk onmogelijk is om je wel ergens aan te ergeren, maar er geen last van te hebben, aangezien die twee dingen praktisch synoniem zijn haha.