Vriend enorm missen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Odatje

Vriend enorm missen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-14 21:23

Hoi Bokkers,

Misschien hebben jullie advies / tips of wat dan ook voor mij! :o

Ik heb een ontzettend leuke en lieve vriend en we zijn nu alweer bijna 2 jaar samen. Natuurlijk in het begin ben je ontzettend verliefd en wil je niks liever als alleen maar samen zijn, dus zogauw hij naar huis ging na een weekendje samen vond ik dat nooit leuk! Maar ik dacht Joh, dat gaat wel over. Maar nee, telkens als mijn vriend na een weekendje samen, of al zijn we maar een avond samen geweest, maar huis gaat, voel me ik gewoon down, en vind ik het dus gewoon echt kl*te dat hij weg is...
Mijn ouders zijn pas geleden op vakantie geweest en was hij dus 2 weken lang bij mij, natuurlijk moesten we allebei gewoon werken. Toen hij na die 2 weken naar huis ging, dacht ik van toch wel fijn even wat tijd voor mezelf... Maar nee weer dat ontzettende kl*te gevoel.
Nu ben een persoon die ontzettend overbezorgd is over alles en iedereen, wat soms ontzettend irritant is :Y) .

Zijn er bokkers die dit 'probleem' ook hebben,
Of stel ik me aan?

xhoppa

Re: Vriend enorm missen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 21:27

Nee ik ken dat gevoel ook, heel goed zelfs en het is vreselijk! . Ook al twee jaar een relatie en nu gaat hij over een week voor zes weken lang weg. Ik vraag me af hoe ik dit moet gaan overleven... :(

Odatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-14 21:30

xhoppa schreef:
Nee ik ken dat gevoel ook, heel goed zelfs en het is vreselijk! . Ook al twee jaar een relatie en nu gaat hij over een week voor zes weken lang weg. Ik vraag me af hoe ik dit moet gaan overleven... :(

Oooh dat lijkt me verschrikkelijk! Mocht het niet gaan, PB me maar he hihi! :(:)
Ik dacht altijd maar dat ik enige was met dit 'probleem' :Y)

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 21:31

Ik heb dit ook, zeker in het begin van mijn relatie. Als hij na een weekend weer naar huis ging was ik gewoon bang dat hem iets overkwam of dat hij niet terug zou komen.

Nu slaapt mijn vriend gelukkig elke dag bij me, dus hoef ik hem alleen te missen als hij of ik werkt (samen in de klas).

Odatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-14 21:32

LOVESUSHI schreef:
Ik heb dit ook, zeker in het begin van mijn relatie. Als hij na een weekend weer naar huis ging was ik gewoon bang dat hem iets overkwam of dat hij niet terug zou komen.

Nu slaapt mijn vriend gelukkig elke dag bij me, dus hoef ik hem alleen te missen als hij of ik werkt (samen in de klas).

Dat gevoel heb ik dus ook! Dat hem wat overkomt of weet ik het wat.
Dat is idd fijn! Had ik ook toen mijn ouders weg waren, heerlijk is dat! :o

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 21:34

Ik had ook twee jaar een relatie en heb er heel erg last van gehad, zelfs tot tranen in m'n ogen en gigantische jankbuien toen hij twee weken met vrienden op vakantie ging. Zo'n twee maanden geleden zijn we uit elkaar gegaan omdat het niet meer werkte, echter miste we elkaar zo gigantisch dat we nu toch weer begonnen zijn met daten om te kijken of we het op een manier nog wel zouden kunnen laten werken maar het rare is dat ik met afscheid nemen helemaal niet zoveel problemen meer heb. Misschien omdat ik me er ergens in m'n hoofd van had overtuigd dat het niks meer zou worden, maar het is erg fijn om me niet meer zo klote zonder hem te voelen. Ja ik mis hem zeker als hij er niet is, maar het poedersuiker is er gelukkig niet meer :)

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 21:35

Alleen ben ik nu wel even blij als hij of ik weg is hoor, ik ben zo ongeveer letterlijk 24/7 bij elkaar haha. Maar langer dan een dag vind ik curry.... Hij werkt ook vrijdagsnachts en dan slaap ik ook rot haha.

Odatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-14 21:37

LOVESUSHI schreef:
Alleen ben ik nu wel even blij als hij of ik weg is hoor, ik ben zo ongeveer letterlijk 24/7 bij elkaar haha. Maar langer dan een dag vind ik curry.... Hij werkt ook vrijdagsnachts en dan slaap ik ook rot haha.

jaa dat snap ik ook wel! Wij moesten ook gewoon allebei werken, alleen het idee dat we dan savonds weer samen waren deed me zoveel goed op een of andere manier.. Eigenlijk maar raar is dat haha

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 21:43

Alleen maar goed, toch? :) Scheelt weer wennen wanneer jullie gaan samenwonen :Y)
Ik heb het ook.

Odatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-14 21:45

antje_vip schreef:
Alleen maar goed, toch? :) Scheelt weer wennen wanneer jullie gaan samenwonen :Y)
Ik heb het ook.

Jaa dat is waar haha! :Y)
Het liefst zou ik vandaag nog willen gaan samenwonen, maar helaas haha.