blue_sky schreef:Ik snap alleen de meerwaarde niet van de PABO doen En je eerstegraadsbevoegdheid aan de uni te halen. Wat is je uiteindelijke doel met het "stapelen" van deze opleidingen?
Beide opleidingen, werken met tieners en kinderen, trekken mij heel erg. Studeren gaat mij goed en vlot af, en aangezien er nog weinig werk is (en de vacatures in het onderwijs vaak tijdelijk/inval/parttime) zijn, wil ik beide diploma's halen zodat ik op meerdere gebieden aan het werk zou kunnen. Ik weet nog niet in welk vakgebied van de twee ik uiteindelijk wil werken of iets hoop te vinden. Het lijkt me gewoon allebei erg leuk.
Rowdine schreef:Waarom ga je niet even werken, dan reizen en volgend jaar aan je educatieve master beginnen?
Ik heb altijd meerdere dagen naast mijn studie gewerkt en wil dat komend jaar ook blijven doen. Maar een (zo voelt dat voor mij) 'leeg' jaar zitten wachten op een studie waarvan ik niet zeker weet of ik volgend jaar wel wordt toegelaten is niet echt mijn ding. Reizen om het reizen trekt me ook niet zo, dan doe ik liever half om half werken en studeren.