Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Deetjeeuh schreef:Hier ook!Kijk normaal nóóit voetbal. Maar ben trouwe aanhanger van EK + WK.
Wat ik gewoon het gezelligste is is toch wel met een paar vriendinnen en je ouders (en de rest van Nederland) naar de tv kijken en gewoon 'één zijn'
gekvanfleur schreef:Deetjeeuh schreef:Hier ook!Kijk normaal nóóit voetbal. Maar ben trouwe aanhanger van EK + WK.
Wat ik gewoon het gezelligste is is toch wel met een paar vriendinnen en je ouders (en de rest van Nederland) naar de tv kijken en gewoon 'één zijn'
precies!! Ik geniet er van!! Alle EK's en WK's zijn weer spannend.
Zwerte schreef:Als je gek wordt van gezeik over voetbal, waarom kom je dan een antivoetbaltopic binnen walsen om te loppen etteren? Ik kom dus even leuk hetzelfde terug doen![]()
Gun ieder toch zn hobby, als anderen willen zeiken heb jij daar toch geen last van? Live and let live!
Btw, er lopen al tig positieve topics... En volgens mij wel 1 heel zeiktopic. Poeh, dat kan niet natuurlijk!
gekvanfleur schreef:Zwerte schreef:Als je gek wordt van gezeik over voetbal, waarom kom je dan een antivoetbaltopic binnen walsen om te loppen etteren? Ik kom dus even leuk hetzelfde terug doen![]()
Gun ieder toch zn hobby, als anderen willen zeiken heb jij daar toch geen last van? Live and let live!
Btw, er lopen al tig positieve topics... En volgens mij wel 1 heel zeiktopic. Poeh, dat kan niet natuurlijk!
tjonge, wat stoer!! Ik kan me post daar niet quoten denk, maar die eerste zat ik idd in het verkeerde topic.Daarna juist nog aangegeven dat als de buren om vier uur nog tekeer gaan je gewoon de politie kunt bellen, maar dat wilde je zeker niet horen. Maar je bent welkom hoor, gezellig
[/quote]2Happy16 schreef:[ Afbeelding ]
en dan te bedenken dat kk giateravond helemaal blij daar poste, een bladzij terug ging en me doodschrok, zat ik in een haterstopic. oeps..foutje kan niet en heel best gemeend advies ook niet, maar ik denl dat we gewoon naar het andere topic verhuizen...gezellig!! Happy16 schreef:[ Afbeelding ]