wie vind het WK wel fantastisch!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sunnda

wie vind het WK wel fantastisch!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-14 20:56

Juiste topic gevonden( zie tweede post) dus deze is overbodig!
Laatst bijgewerkt door Sunnda op 14-06-14 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 20:57

Laatst bijgewerkt door Happy16 op 14-06-14 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 20:58

*\o/* Ja hier *\o/*

Hou sowieso wel van voetbal. Probeer zoveel mogelijk wedstrijden te kijken. En gisteren genoten van Nederland.

Mars

Re: wie vind het WK wel fantastisch!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 21:00

Nou er loopt al een groot wk topic voor liefhebbers, dus je kunt je lol op :D

boooo

Ikkuhh! *\o/*
Ben normaal gesproken geen voetbalfan maar EK's en WK's gaan er zeker in hier!

Def

Ja hoor, hier ook! Geweldig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 21:01

Hier ook! :D Kijk normaal nóóit voetbal. Maar ben trouwe aanhanger van EK + WK.
Wat ik gewoon het gezelligste is is toch wel met een paar vriendinnen en je ouders (en de rest van Nederland) naar de tv kijken en gewoon 'één zijn' :D

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-14 21:01

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 21:02

Als je gek wordt van gezeik over voetbal, waarom kom je dan een antivoetbaltopic binnen walsen om te loppen etteren? Ik kom dus even leuk hetzelfde terug doen :-)
Gun ieder toch zn hobby, als anderen willen zeiken heb jij daar toch geen last van? Live and let live!

Btw, er lopen al tig positieve topics... En volgens mij wel 1 heel zeiktopic. Poeh, dat kan niet natuurlijk!

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-14 21:02

Deetjeeuh schreef:
Wat ik gewoon het gezelligste is is toch wel met een paar vriendinnen en je ouders (en de rest van Nederland) naar de tv kijken en gewoon 'één zijn' :D

precies!! Ik geniet er van!! Alle EK's en WK's zijn weer spannend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 21:04

gekvanfleur schreef:
Deetjeeuh schreef:

precies!! Ik geniet er van!! Alle EK's en WK's zijn weer spannend.

En wauw, Nederland was gisteren zó goed! Ongelofelijk. _/-\o_

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-14 21:05

Zwerte schreef:
Als je gek wordt van gezeik over voetbal, waarom kom je dan een antivoetbaltopic binnen walsen om te loppen etteren? Ik kom dus even leuk hetzelfde terug doen :-)
Gun ieder toch zn hobby, als anderen willen zeiken heb jij daar toch geen last van? Live and let live!

Btw, er lopen al tig positieve topics... En volgens mij wel 1 heel zeiktopic. Poeh, dat kan niet natuurlijk!

tjonge, wat stoer!! Ik kan me post daar niet quoten denk, maar die eerste zat ik idd in het verkeerde topic.Daarna juist nog aangegeven dat als de buren om vier uur nog tekeer gaan je gewoon de politie kunt bellen, maar dat wilde je zeker niet horen. Maar je bent welkom hoor, gezellig :)

Happy16

Re: wie vind het WK wel fantastisch!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 21:06

alsjeblieft :D

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-14 21:07

@zwerte, ik zocht dus idd het positieve topic, maar die kon ik niet vinden.
Wel twee topics met alleen maar 'gezeur' (want dat vind ik het, maar dat mag gelukkig) dus vandaar dit topic.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 21:09

gekvanfleur schreef:
Zwerte schreef:

tjonge, wat stoer!! Ik kan me post daar niet quoten denk, maar die eerste zat ik idd in het verkeerde topic.Daarna juist nog aangegeven dat als de buren om vier uur nog tekeer gaan je gewoon de politie kunt bellen, maar dat wilde je zeker niet horen. Maar je bent welkom hoor, gezellig :)

Niks stoer aan, wel erg hilarisch vind ik. Enne, verkeerde topic? Dat geef je daar niet aan hoor, je zegt juist dat je het even niet kon laten. Wees dan ook zo dapper om dat toe te geven.
En dat van de politie heb ik zeker gelezen hoor, dont worry. Hier was dat gewoon niet nodig gelukkig.
Maar ik voel geen behoefte mee te kletsen hoor, ga lekker gezellig verder. Ik vond dit gewoon even te komisch en hypocriet, kon de kans niet laten liggen. Vooral omdat jij 1 van de weinigen bent geweest die als liefhebber dat topic even kwam verstoren. Maar zoals ik al zei, ga rustig verder en vooral have fun!

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 21:16

Afbeelding

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-14 21:18

tjonge, wat stoer!! Ik kan me post daar niet quoten denk, maar die eerste zat ik idd in het verkeerde topic.Daarna juist nog aangegeven dat als de buren om vier uur nog tekeer gaan je gewoon de politie kunt bellen, maar dat wilde je zeker niet horen. Maar je bent welkom hoor, gezellig :)[/quote]2
Niks stoer aan, wel erg hilarisch vind ik. Enne, verkeerde topic? Dat geef je daar niet aan hoor, je zegt juist dat je het even niet kon laten. Wees dan ook zo dapper om dat toe te geven.
En dat van de politie heb ik zeker gelezen hoor, dont worry. Hier was dat gewoon niet nodig gelukkig.
Maar ik voel geen behoefte mee te kletsen hoor, ga lekker gezellig verder. Ik vond dit gewoon even te komisch en hypocriet, kon de kans niet laten liggen. Vooral omdat jij 1 van de weinigen bent geweest die als liefhebber dat topic even kwam verstoren. Maar zoals ik al zei, ga rustig verder en vooral have fun![/quote]

Klopt helemaal wat je zegt..ik las de titel, begreep hem verkeerd, poste en hele vrolijke post en bemerkte toen pas wat ik deed, zag de bui al hangen en heb er maar even een post achterna geplakt met iets in de trent van: kon het niet laten oid. Dacht, dan drijft de bui vast over, maar sommige verteert het van binnen dus. Stond oprecht te kijken van de negatieviteit dus vandaar mijn goed gemeende post: leven en laten leven!! Dat sommige daarna aangaven om 4 uur nog wakker te blijven door de buren vond ik wel bizar vandaar mijn opmerking over de politie die dan wel kan komen.

Maar goed, begrijp dat ik pijnlijke plekken raak dua laten we de topics maar gescheiden houden. Zal niemand meer plagen.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-14 21:22

Happy16 schreef:

:') :') en dan te bedenken dat kk giateravond helemaal blij daar poste, een bladzij terug ging en me doodschrok, zat ik in een haterstopic. oeps..foutje kan niet en heel best gemeend advies ook niet, maar ik denl dat we gewoon naar het andere topic verhuizen...gezellig!!

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 21:22

Hallo doe eens lief tegen elkaar zeg :oo

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 22:38

Happy16 schreef:

Beste post in het topic :') :')

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 22:48

Zoals TS al aangaf is er al een topic over, dus hier een slotje. :)