Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
nynke55 schreef:Vraag eerst zijn aandacht, voor je wat zegt. Dus noem zijn naam en wacht tot hij je aankijkt.
Junia schreef:Heeft hij vaker moeite zich te concentreren?
Suzz14 schreef:Ohh lichtelijk herkenbaar... Gewoon naam schreeuwen en netzolang wachten tot ze je horen en anders laat maar en weglopen haha. Gewoon ook een keer vertellen hoe t voelt tegenover jou, alsof er niet naar je wordt geluisterd enzo. Ik heb dat ook heel vaak met anderen, meestal zeg ik alvorens de 'hmm?' komt: "je hebt me niet gehoord he" "hmm?" *facepalm* haha.
Oreade_ schreef:Ik heb zelf dat probleem ook maar dan van de andere kant.
Ik zeg telkens wat? En dit wordt gewoon een gewoonte en kan er zelf niet aan doen.
Wat wel helpt is dat ze er mij veel op wijzen en dan let ik er op ook.
Misschien ook eens proberen?
ben er al mee bezig nu maar hopen dat het ook zijn vruchten gaat afwerken. MaricoGraphy schreef:Mijn vriend "gamed" ook, ofja hij speelt play station Gran Turismo 6 (auto's).
Maar zelfs al zit hij in een moeilijk parcours, toch praat hij tussendoor met mij hoor.
Zelf heb ik ook een stopwoord en bij mij is dat het woord "Dus". Mijn vriend laat me dat wel weten door dan het woordje "Dus" op een speelse manier te herhalen. Dan weet ik dat ik het alweer gezegd heb, want eht is er uit voor ik het besef.

Je geeft het zelf al aan "hij heeft er zelf niet echt last van"
) in gesprek gaan en aangeven dat je het echt erg vervelend vindt.
)