Welke bruin zonder zon?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Shaggy09

Welke bruin zonder zon?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-14 17:49

Het is bijna zomer en een kleurtje op de benen vind ik wel zo mooi, vooral als ik dan shortjes/jurkjes draag.
Maar zonnebank vind ik teveel gedoe, we hebben ook geen zon die ons met een paar uurtjes buiten een kleurtje geeft, dus daarom de optie Bruin zonder zon! :)

Wie weet hier een goede bruin zonder zon die niet vlekt, goed zn werk doet en lang blijft zitten? Het bedrag maakt me weinig uit, zolang het het geld maar waard is! :D

Dus, wie kan mij helpen om weer met een lekker kleurtje de zomer in de gaan? Ik hoef trouwens echt geen 'spraytan benen' maar gewoon een gezond goudbruin kleurtje.

Brand los! :)

madeliefw

Re: Welke bruin zonder zon?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 18:52

Hier is al een recent topic over.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 20:32

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 20:38

ik vind de doekjes die je bij het kruidvat (ik meen loreal, hier hadden ze deze maar van 1 merk) koopt het fijnst. Als je ze goed opsmeert, vlekken ze amper (je ziet wel een veeg als je op de middel van je lijf stopt). Dit geeft ook een natuurlijke kleur.

Ook heb ik een creme van kruidvat zelf, maar met een creme vind ik het erg moeilijk overal even dik te smeren en plekken als knie(holte), oksel, voet is heel erg moeilijk om even dik te smeren. Dit verschil zie ook, daarbij is de kleur wat geliger dan die van de doekjes.

Bij beide een kunst te vinden waar je al geweest bent en waar niet, maar tot nu toe krijg ik vaak wel het gewenste resultaat. En ook een keer wat stukken vergeten waardoor je heeeel goed zag waar ik gestopt was, oeps..

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 22:21

Dat vind ik dus zo fijn aan die mousse van St Moriz renee16; die kleurt. Je ziet dus direct wat je wel/niet gedaan hebt.

Knieen en ellebogen zijn altijd moeilijk; omdat de huid daar rimpelt als je strekt/buigt....

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 22:23

Zoals reeds aangegeven bestaan hier al recente topics over. Omdat dit dus een dubbeltopic betreft plaats ik een slotje. :)