stijltang voor dagelijks gebruik

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Vera96

stijltang voor dagelijks gebruik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-14 17:45

Hoi,

Mijn braun stijltang met ionen is inmiddels overleden. Ik vond hem erg fijn en twijfel om er nog zo een aan te schaffen, vind hem iets te snel kapot. Daarom zoek ik liever naar een andere die fijn is voor dagelijsk gebruik. Het liefst rond de 100 euro. Wie heeft er goede tips?

Flabbergast

Re: stijltang voor dagelijks gebruik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 17:47

Ik heb al jaren met volle tevredenheid een Chi, kost wat maar dan heb je ook wat :))

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-14 17:50

En welke van CHI raad je me aan, echt onder de 150 euro? Vind de prijzen eigenlijk nog wel meevallen

NaomixAline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 17:53

Chi tangen zijn idd heel fijn, maar ook duur. Remington heb ik een hele fijne stijltang van gehad, eerlijk gezegd bijna even fijn als mijn chi, maar niet helemaal :P. Babyliss moet ook redelijk goed zijn tegewoordig, vroeger een tang van gehad en die was verschikkelijk, maar hoor er nu wel goede dingen over

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-14 17:54

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 17:58

http://www.johnbeerens.com/chi-g2-stijltang.html

Ik heb deze, heb hem vorig jaar gekocht en gebruik hem best intensief. Mijn haar is elke dag heerlijk zacht, niet pluizig en bovenal: niet dood. Ook al gebruik ik hem een dag niet dan zit mijn haar nog super. :D

NaomixAline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 17:59

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-14 18:01

Mijn haar is echt heel belangrijk voor mij dus wil eigenlijk wel een 'duurdere' :o Mayflower, daar zit ik ook naar te kijken, dat is volgens mij gewoon de standaard. Alleen heeft die geen ionen..

Ik ga deze borstel er denk ik bij kopen. http://www.braun.com/nl/hair-care/satin ... brush.html

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 18:09

Ik heb zo'n roze die ooit bij de pink ribbon actie zat. Had daarvoor Remingtons, maar het verschil is wel erg groot!

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-14 18:24

Mijn zusje zei dat ze tegen haar hadden gezegt dat remingtons beter was, maar dat klopt niet dus?

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 23:07

Ik heb ook een CHI! Een limited edition, ben er erg blij mee!
Deze (is niet mijn foto, maar van google)
Afbeelding
En dan Biosilk erbij gebruiken :)

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 13:20

Ik heb een Gama, dat is zo'n beetje het alternatief voor Chi. 5 jaar geleden deze Gama gekocht:
http://www.haarshop.nl/product/gama-cer ... o-iron-cp1

Toendertijd kostte hij nog 130 euro, even duur als de Chi dus. Vanwege de ionen functie voor de Gama gekozen, nooit spijt van gehad. Werkt echt perfect, haren zijn nooit statisch, glanzen enorm en ik heb niet de indruk dat ze beschadigd raken. De warmte kan je instellen bij deze, maar ik zie dat er ondertussen nog nieuwe modellen uit zijn gekomen. Zeker het geld waard, een kwaliteitsmerk! Op internet ook alleen positieve reacties, ook mensen die Chi van te voren hebben geprobeerd zijn enthousiaster over Gama.

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 13:22

Remington !
Leeft al 4 jaar !
Mijn haar is niet kapot, superzacht en blinkt aardig na gebruik.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 13:24

Ik heb de chi voor extra volume en die is echt super fijn :)
Wil er ooit ook en krultang van maar blijft een flinke investering

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 13:25

Ik heb er eentje van Babyliss en die gaat toch al enkele jaren mee. Heb hem 5 jaar geleden of zo gekocht voor mij, maar mn zus gebruikt hem elke dag, ik enkel als ik uit ga :+
Dus moest die kapot gaan, kan mijn zus terug een Babyliss kopen :j

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 13:28

Cyella schreef:
Ik heb een Gama, dat is zo'n beetje het alternatief voor Chi. 5 jaar geleden deze Gama gekocht:
http://www.haarshop.nl/product/gama-cer ... o-iron-cp1

Toendertijd kostte hij nog 130 euro, even duur als de Chi dus. Vanwege de ionen functie voor de Gama gekozen, nooit spijt van gehad. Werkt echt perfect, haren zijn nooit statisch, glanzen enorm en ik heb niet de indruk dat ze beschadigd raken. De warmte kan je instellen bij deze, maar ik zie dat er ondertussen nog nieuwe modellen uit zijn gekomen. Zeker het geld waard, een kwaliteitsmerk! Op internet ook alleen positieve reacties, ook mensen die Chi van te voren hebben geprobeerd zijn enthousiaster over Gama.

Even als uitbreiding: heb nog even op internet gekeken. Gama is echt een merk wat gebruikt wordt door kappers, Chi minder. Maar schijnbaar zijn de nieuwe stijltangen minder goed, ik zou dus voor de ceramic gaan. Heb van te voren verschillende babyliss en remington stijltangen gehad, resultaat:
Mijn haar zat na 2 uur weer volledig in zijn oude model(poef-style) en tijdens het stijlen had ik het gevoel dat ik haren aan het uittrekken was.

Iemand met ervaring met beide:

"Kortom, ik heb best moeilijk haar, en de Gamma tang past goed bij mij. Ik heb de chi inmiddels ook en moet zeggen dat hij mij is tegen gevallen, ik gebruikte hiervoor ook een GA.MA tang. Laat ik het zo zeggen het is veel minder schadelijk voor je haar! Meestal krijg je het serum van Chi bij de stijltang. Online kopen is ook wel goedkoper dan bij een kapsalon. Het is een investering waar je veel en lang plezier van zult hebben.Ik weet niet hoe het zit met schadelijkheid want gebruik hem pas 2/3 weken maar ik heb spijt van mijn aankoop. Mijn haar wordt er niet zo stijl en glanzend van als van de GA.MA, het serum kreeg ik er idd gratis bij, maar heb ook zo een set gekocht met anti heat spray en zijde. Heb ook de biosilk en de chi zijde vergeleken. Biosilk is het fijnst omdat het lekkerder ruikt. Chi silk ruikt naar mannenparfum (maar het werkt even goed)."