Wk op memorystick zetten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Margee

Wk op memorystick zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-14 11:41

Ik ben op zoek naar een manier om de wedstrijden van het WK op te nemen of te downloaden en ze op een memorystick te zetten. Normaal neem ik alles wat ik wil bewaren op via KPN, maar dan staat het op afstand. "vroeger" nam je op op een harde, interne schijf of op video maar dat is nu niet meer zo.
Mijn vader ligt namelijk in een verpleeghuis en de wedstrijden zijn erg laat voor hem om live te zien. He tis een palliatieve afdeling dus ook nog eens voor mensen die hun rust nodig hebben, ik kan dus niet tot laat bij hem blijven. Bovendien kan hij niet meer zelf schakelen en is van anderen afhankelijk, en hij slaapt heel veel. Nu had ik bedacht dat als ik het op een sticky zet, ik deze kan aansluiten op zijn tv zodat hij toch wedstrijden ziet. Hij is er stapelgek op en alleen puur voor eigen gebruik!!!
k moet het dus eerst zien op de computer te krijgen.....Maar hoe??

Quad

Re: Wk op memorystick zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 18:32

De wedstrijden via torrents downloaden? Bijna alles is inmiddels wel ergens vandaan te toveren.

capopjekop

Re: Wk op memorystick zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 18:33

Heb je iemand in je kennissenkring met een dreambox? Daar kun je namelijk wedstrijden mee opnemen en gelijk op een harde schijf laten opslaan.

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-14 18:40

Ik heb hem!!! Via een torrent, duurde even voordat hij er op stond.
Hij zat vanmiddag gebiologeerd te kijken en vroeg alleen "of we nog zouden winnen"!!!!
Ik kon hem duidelijk maken dat het nog heel leuk werd!!! *\o/*